خانهاخبار
تاریخ عرضه گوشی نوا 7 SE هوآوی مشخص شد

تاریخ عرضه گوشی نوا 7 SE هوآوی مشخص شد

شرکت هوآوی با ارائه پوستری، تاریخ عرضه Nova 7 SE را اعلام کرد.
۱۳۹۹/۷/۲۴

گوشی هوشمند نوا 7 SE با پردازنده کایرین 820 و با قابلیت برخورداری از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) چندی پیش معرفی شد، اما اندکی بعد تولید آن متوقف شد. حال خبرهای جدید حاکی از آن است که این محصول با تراشه Dimensity 800U مدیاتک مجددا معرفی و سپس روانه بازار خواهد شد.

در پوستر رسمی که امروز توسط کمپانی هوآوی منتشر شده، شانزدهم اکتبر مصادف با بیست و پنجم مهر ماه به عنوان تاریخ رونمایی از این محصول عنوان شده است که با نام Nova 7 SE 5G Vitality Edition از آن یاد خواهد شد.

image

 

این اسمارت فون تنها با یک ظرفیت و میزان رم (هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول، دقیقا همان مواردی است که پیش‌تر عنوان شده بود و در این قسمت، به بیان آن‌ها می‌پردازیم:

  • نمایشگر LCD مجهز به پانچ هول (Punch Hole)
  • دوربین چهارگانه (لنز 64 مگاپیکسل اصلی، لنز 8 مگاپیکسل اولترا واید، لنز 2 مگاپیکسل ماکرو، لنز 2 مگاپیکسل تشخیص عمق)
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از تکنولوژی شارژ سریع 40 واتی بهره می‌برد.

گوشی هوشمند مقرون به صرفه نوا 7 SE هوآوی در ماه آوریل سال جاری میلادی با قیمتی بین 2300 تا 2800 یوآن چین معادل 340 تا 415 دلار معرفی شد.

عملکرد چیپست دیمنسیتی 800U مدیاتک دقیقا مانند پردازنده کایرین 820 است و مانند آن، از فناوری 5G پشتیبانی کرده و از معماری هفت نانومتری در طراحی و ساخت آن کمک گرفته شده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد که قیمت نهایی و تمام شده این محصول، چندان فرقی با رقم اعلام شده نداشته باشد. اما باز هم برای مشخص شدن کلیه اطلاعات و قیمت اصلی، باید تا بیست و پنجم مهر ماه منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)