خانهاخبار
مینگ-چی کو: آیفون 12 پرفروش‌ترین پرچمدار بعدی اپل خواهد بود

مینگ-چی کو: آیفون 12 پرفروش‌ترین پرچمدار بعدی اپل خواهد بود

مینگ۰جی کو، تحلیل‌گر سرشناس امور اپل، می‌گوید از میان اعضای خانواده آیفون 12 مدل معمولی آیفون 12 پرفروش‌ترین مدل این سری خواهد شد.
۱۳۹۹/۷/۲۴

اپل سه‌شنبه شب در مراسمی موسوم به Hi, Speed از سری جدید پرچمداران خود رونمایی کرد. به گفته تحلیل‌گر سرشناس، مینگ-چی کو، احتمالا مدل دوم پرفروش‌ترین مدل سری آیفون ۱۲ خواهد بود.

مینگ-چی کو می‌گوید مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ از بین چهار عضو این خانواده با استقبال بهتری روبرو خواهد شد و حدود ۴۰ درصد از سهم فروش این سری را از آن خود می‌کند. او پیش‌بینی کرده که آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نیز هر کدام ۲۰ درصد از سهم فروش را به دست آورند.

این تحلیل‌گر مشهور مدعی است که با وجود قیمت ارزان‌تر آیفون ۱۲ مینی کاربران به سراغ آن نمی‌روند چون نمایشگر کوچکی دارد. قیمت مدل مینی از ۶۹۹ دلار و آیفون ۱۲ معمولی از ۷۹۹ دلار آغاز می‌شود. با صرف‌نظر از آیفون ۱۲ مینی به‌خاطر نمایشگر کوچک آن، کاربران مهم‌ترین فاکتور را قیمت در نظر می‌گیرند.

انتظار می‌رود که فروش سری آیفون ۱۲ نسبت به سری آیفون ۱۱ کمی کمتر باشد. از دلایل این اتفاق می‌توانیم به عرضه دیرتر این سری، همه‌گیری ویروس کرونا و اثرات آن بر وضعیت اقتصاد اشاره کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)