خانهاخبار
گواهی تأیید گلکسی M02 و گلکسی A02 سامسونگ صادر شد

گواهی تأیید گلکسی M02 و گلکسی A02 سامسونگ صادر شد

دو محصول جدید سامسونگ به زودی روانه بازار می‌شوند.
۱۳۹۹/۷/۲۱

کمپانی سامسونگ قصد دارد تا خط تولید محصولات سری A و M خود را با تولید و معرفی دو گوشی هوشمند جدید با ساختار Galaxy 0X توسعه دهد. اسمارت فون‌های معرفی شده در دو سری یاد شده، به عنوان محصولات مقرون به صرفه شرکت سامسونگ به حساب می‌آیند و استقبال نسبتا خوبی هم از آن ها به میان آمده است. لذا همین موضوع مسئولان این برند کره‌ای را بر آن داشته تا خط تولید آن‌ها را گسترش داده و محصولات جدیدتری را طراحی و تولید کنند.

image

 

به تازگی لیست صدور گواهی برخی محصولات در وب سایت Nemko AS مشاهده شده است که اسمارت فون‌هایی با شماره ساخت SM-A025F/DS، SM-A025F، SM-M025F/DS، SM-A025M/DS و SM-A025M در این لیست دیده می‌شوند. این مشخصات به احتمال خیلی زیاد به دو محصول گلکسی A02 و گلکسی M02 مرتبط است. از آن جا که هر دو محصول در یک لیست مشاهده شده‌اند، لذا به نظر می‌رسد که گلکسی M02، نام دیگر گلکسی A02 در برخی مناطق خواهد بود و هر دو دستگاه، با مشخصات سخت‌افزاری یکسان، اما با نام‌های متفاوت در کشورهای مختلف عرضه خواهند شد.

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که اخیرا شاهد حضور گلکسی A02 در برخی بنچمارک‌ها از جمله گیک بنچ بودیم. به این ترتیب بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری آن از جمله رم دو گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و بهره‌مندی آن از تراشه اسنپدراگون کوالکام لو رفته است.

image

 

اگر بخواهیم مشخصات سخت‌افزاری این محصول را بیشتر شرح دهیم، بر اساس شایعات نقل شده تا به این لحظه، گلکسی A02 سامسونگ از نمایشگر 5.7 اینچی ال سی دی با رزولوشن اچ دی پلاس، تراشه اسنپدراگون 450، دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این محصول از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند و مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده نیز بر دوش باتری 3500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

همان طور که اشاره شد، این گوشی هوشمند در دسته محصولات مقرون به صرفه قرار خواهد گرفت و احتمالا با قیمتی کمتر از 130 دلار، روانه بازارهای جهانی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۹/۷/۲۱
متاسفانه سامسونگ در ردیف سایز کوچک با مشخصات تایپ سی و چراغ هشدار نوتیفیکیشن تعبیه نمی کند .........