خانهاخبار
هدیه اپل به خریداران آیفون 11 در کشور هند چیست؟

هدیه اپل به خریداران آیفون 11 در کشور هند چیست؟

اهالی کوپرتینو به خریداران آیفون 11 در کشور هند هدیه‌ای را اهدا می‌کنند.
۱۳۹۹/۷/۲۱

به گزارش اپل اینسایدر، آن دسته از افرادی که در فستیوال Diwali اقدام به خرید آیفون 11 کنند، به همراه آن یک عدد ایرپاد به صورت رایگان هدیه می‌گیرند.

دوره این طرح از هفدهم اکتبر مصادف با بیست و ششم مهر ماه آغاز شده و پایان آن نیز هنوز مشخص نیست.

البته بد نیست بدانید که برای برخورداری از این هدیه، باید سفارش خود را به صورت آنلاین از فروشگاه مرکزی اپل به ثبت رسانده باشید.

در حال حاضر متأسفانه جایگاه اپل در بازار کشور هند آنچنان مناسب نیست، اما یکی از برندهای معتبر در این کشور به حساب می‌آید. به طور کلی بازار کشور هند در حال حاضر در دست شیائومی قرار دارد و سامسونگ نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

آیفون 11 هم اکنون در کشور هند با قیمت 936 دلار آمریکا به فروش می‌رسد و خرید ایرپاد برای مشتریان نیز 200 دلار آمریکا آب می‌خورد. این محصول همان گجتی است که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، به برند اپل اجازه داد تا رتبه نخست فروش محصولات بالا رده را به خود اختصاص دهد. این دسته شامل محصولاتی می‌شود که از قیمتی بالاتر از 600 دلار بهره‌مند هستند.

image

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، اپل بازار محصولات پرچمدار را به برند وان پلاس باخته است و حالا با برگزاری فستیوال دیوالی، اهالی کوپرتینو قصد دارند تا جایگاه خود را پس بگیرند. بسیاری از مردم ساکن کشور هند، هم اکنون در انتظار عرضه وان پلاس 8T هستند و حالا مدیران اپل، این افراد را نشانه گرفته‌اند و قصد دارند آن‌ها را به جمع کاربران محصولات این شرکت اضافه کنند.

فروش آنلاین محصولات در کشور هند در نیمه دوم سال جاری میلادی رکورد عجیبی را ثبت کرد و حدود 45 درصد از خریدها و تراکنش‌ها از طریق سفارشات آنلاین ثبت شده است. حال طرح فروش آیفون 11 به همراه ایرپاد مسلما تعداد زیادی از ساکنین کشور هند را به سمت خرید آنلاین این محصول می‌کشاند.

اهالی کوپرتینو همچنین سعی دارند تا خط تولید آيفون 12 و آیفون SE را در کشور هند بازگشایی کرده و به این ترتیب، به جنگ سرسختانه‌ای با محصولات چینی بروند. آن‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که در سال آینده، اولین فروشگاه اپل استور فیزیکی در این منطقه افتتاح خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)