خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای از وان پلاس بادز Z و Buds Wireless Z Bass Edition لو رفت

اطلاعات تازه‌ای از وان پلاس بادز Z و Buds Wireless Z Bass Edition لو رفت

ایرفون بی‌سیم بعدی وان پلاس با طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی از راه می‌رسد. در ادامه به طراحی و مشخصات این دستگاه و برادرش نگاهی خواهیم داشت.
۱۳۹۹/۷/۲۱

انتظار می‌رود ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز Z در تاریخ ۲۳ مهر همراه با وان پلاس 8T معرفی شود. این شرکت تاکنون اطلاعات خاصی را از نسل جدید ایرفون بی‌سیم خود منتشر نکرده، اما افشاگر معروف، ایشان آگاروال، در گزارشی مشخصات و رندرهای این دستگاه را لو داده است.

او مدعی است وان پلاس بادز Z از درایورهای ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند و با فناوری‌های Dirac Audio Tuner و دالبی اتموس به بازار می‌آید. این محصول استاندارد IP55 خواهد داشت تا در برابر حد کمی از آب مقاوم باشد و وزن هر گوشی آن ۴.۳۵ گرم اعلام شده است.

ظرفیت دقیق باتری بادز Z مشخص نیست، ولی آگاروال می‌گوید با یک بار شارژ می‌توانید ۵ ساعت از این دستگاه استفاده کنید. همچنین، با کمک کیس شارژر به ۱۵ ساعت زمان بیشتر دسترسی پیدا خواهید کرد. کیس شارژر بادز Z از شارژ سریع برخوردار است تا با ۱۰ دقیقه شارژ بتوانید سه ساعت پخش موسیقی داشته باشید.

بادز Z سری سیلیکونی خواهد داشت و مثل ایرپاد اپل دسته دارد. این دستگاه از میکروفن دوگانه بهره می‌برد و قیمت آن هنوز فاش نشده، اما منابع می‌گویند قیمتی کمتر از وان پلاس بادز قبلی خواهد داشت که در ماه ژوئیه معرفی شده بود.

وان پلاس علاوه بر بادز Z احتمالا ایرفون بی‌سیم دیگری با طراحی دور-گردنی معرفی می‌کند که Bullets Wireless Z Bass Edition نام خواهد داشت. همان‌طور که از نام این محصول پیداست، انتظار داریم بیس قوی‌تری را روی آن تجربه کنیم.

بولتس وایرلس Z بیس ادیشن از درایورهای ۹.۲ میلی‌متری بهره می‌برد و بلوتوث ۵.۰ دارد. عمر باتری این دستگاه با یک بار شارژ به ۱۷ ساعت می‌رسد. به‌علاوه، با شارژ‌ سریع ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی داشته باشید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)