خانهاخبار
صداهای جدید برای Google Assistant آن را طبیعی‌تر جلوه می‌کند

صداهای جدید برای Google Assistant آن را طبیعی‌تر جلوه می‌کند

از صداهای جدید تا فیچرهای امنیتی جدیدترین بروزرسانی دستیار صوتی گوگل
۱۳۹۹/۷/۲۰

image

 

اخیراً گوگل در کنار افزودن برخی ویژگی‌های جدید چند صدا را هم به اسیستنت خود اضافه کرده است. دو صدای انگلیسی‌زبان جدید دستیار صوتی گوگل اضافه‌شده‌اند که به‌طور خاص برای اینکه طبیعی‌تر باشند طراحی آن‌ها صورت گرفته است.

گوگل همیشه مشغول افزودن فیچرها و نوآوری‌های جدید به دستیار صوتی خودش است تا به‌صورت پیوسته خدمات خود را بهبود بخشد. در همین راستا گوگل حالت مهمان و تعدادی ویژگی امنیتی جدید برای کاربران خود ارائه کرده است.

دیگر نوآوری جذاب این است که Google Assistant به اطلاعات خواب و تندرستی شما دسترسی خواهد داشت. مطمئناً این اقدام برای بسیاری از کاربران سودمند خواهد بود.

معرفی صداهای جدید همیشه برای یوزرهای Assistant هیجان‌انگیز است. یکی از انتقادهایی هم که همیشه راجع‌به صداها وجود دارد این است که چگونه امکان دارد آن‌ها طبیعی صحبت کنند و البته این صداهای جدید خواهند توانست از نمونه‌های قبلی استانداردتر باشند.

گوگل از یک به‌روزرسانی عروضی جهت دسترسی به صداهایی که طبیعی جلوه کنند استفاده کرده است. طبق تجربه‌ای که کاربران به اشتراک گذاشته‌اند صدا واقعاً خوب است و از نمونه‌های قبلی قطعاً بهتر است. طبیعی‌تر بودن تنها بخشی از تعریف‌هایی است که نسبت به صداهای جدید وجود دارد.

هرچند شما می‌توانید تشخیص دهید که این صداها همچنان مصنوعی هستند تا کاملاً طبیعی به نظر برسند. اگرچه این حقیقت وجود دارد که صداها بهبودیافته‌اند باید امیدوار باشیم این پیشرفت در آینده نیز وجود داشته باشد.

علاوه بر افزوده شدن صداهای جدید، قابلیت ورود CVC یک روش مجوز پرداختی در نمایشگرهای هوشمند است که بسیاری از کاربران برای مدت طولانی خواستار آن بودند و اکنون در حال عرضه شدن است.

بدین معنی که می‌توانید پس از کشیدن کارت کد تائید ارسالی را وارد کنید تا پرداخت خود را انجام دهید. با این روش شاید تائید پرداخت‌ها کمی آسان‌تر شده باشد اما برای همگان به‌شدت ایمن شده است.

گوگل آزمایش‌های تائید صدا برای پرداخت را در ابتدای سال آغاز کرده بود. هم‌اکنون برای بسیاری از کاربران در دسترس قرارگرفته است. البته حالا برای تعداد از روش‌های خاص پرداختی فعال است اما بسیار کارآمد است.

در کل ویژگی‌های جدید جذابی به Google Assistant اضافه‌شده‌اند. عرضه صداهای جدید همیشه هیجان‌انگیز است و یک نوع آپدیت هستند. امید داریم گوگل به پیشبرد کیفیت صداها ادامه دهد چراکه این امکان وجود دارد تا بهبود یابند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)