خانهاخبار
مدل پریمیوم ایرپادز استودیو احتمالا قیمتی 600 دلاری خواهد داشت

مدل پریمیوم ایرپادز استودیو احتمالا قیمتی 600 دلاری خواهد داشت

بر اساس گزارشی تازه، ظاهرا اپل هدفون دور-گوشی اختصاصی خود را در دو نسخه تولید می‌کند و یکی از آن‌ها قیمتی بالایی خواهد داشت.
۱۳۹۹/۷/۲۰

اپل چند روز پیش محصولات شنیدنی بوز، لاجیتک و سونوس را از فروشگاه خود حذف کرد تا احتمالا شرایط را برای معرفی ایرپادز استودیو آماده کند. این دستگاه اولین هدفون دور-گوشی کوپرتینویی‌ها خواهد بود که خارج از خط تولید بیتس وارد بازار می‌شود.

ایرپادز استودیو احتمالا دو نسخه خواهد داشت: یک مدل پریمیوم که پرداخت چرمی و فلزی دارد و قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده، و یک مدل ارزان‌تر که با قیمت ۴۵۰ دلار وارد بازار می‌شود. مدل دوم گوشی‌های پارچه‌ای خواهد داشت، اما با مغناطیس به هم وصل می‌شوند تا درآوردن و تعویض‌شان راحت باشد.

ایرپادز استودیو جک هدفون ندارد، اما با درگاه USB-C به بازار می‌آید. این دستگاه از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی خواهد کرد. کاربر می‌تواند ایرپادز استودیو را به‌هر حالتی که خواست روی گوش خود بگذارد، چون گوشی‌ها چپ و راست ندارند و دستگاه به‌صورت خودکار این شناسایی را انجام می‌دهد.

فراموش نکنید که هنوز نمی‌توانیم از تاریخ عرضه دقیق این دستگاه و البته ایرتگ مطمئن باشیم، چون افشاگر معروف، جان پراسر، می‌گوید عرضه آن‌ها تا ماه مارس ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)