خانهاخبار
مشخصات کامل گلکسی A42 5G از سوی سامسونگ اعلام شد

مشخصات کامل گلکسی A42 5G از سوی سامسونگ اعلام شد

مقرون به‌صرفه‌ترین موبایل 5G سامسونگ قرار است از ماه نوامبر به بازار بیاید و از چیپستی از خانواده اسنپدراگون 700 استفاده کند.
۱۳۹۹/۷/۱۹

سامسونگ در ماه سپتامبر اعلام کرد که به‌زودی مقرون به‌صرفه‌ترین موبایل 5G خود را تحت عنوان گلکسی A42 راهی بازار می‌کند. این شرکت حالا اطلاعات کامل این تلفن هوشمند ۶.۶ اینچی را منتشر کرده است.

گلکسی A42 پنلی از نوع AMOLED با رزولوشن +HD دارد که در بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته که محل استقرار دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. در قاب عقب این گوشی دوربین چهارگانه‌ای وجود دارد که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی دارد.

گلکسی A42 از چیپست اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند و یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی دارد. این دستگاه مجهز به ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاست.

موبایل جدید سامسونگ حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. A42 در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری به بازار می‌آید. این گوشی با قیمت ۳۶۹ یورو از ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)