خانهاخبار
گزارش: به‌جای هوم‌پاد 2 منتظر هوم‌پاد مینی باشید

گزارش: به‌جای هوم‌پاد 2 منتظر هوم‌پاد مینی باشید

بر اساس اعلام افشاگر خوش‌نام توییتری، اپل در مراسم هفته آینده خود از نسخه کوچک‌تر بلندگوی هوشمندش رونمایی می‌کند.
۱۳۹۹/۷/۱۸

اپل دیشب اعلام کرد که سه‌شنبه هفته آینده مراسمی برگزار می‌کند تا احتمالا از سری آیفون ۱۲ پرده بردارد. ولی آیفون‌های جدید تنها محصولاتی نخواهند بود که در این مراسم معرفی می‌شوند. طبق شایعات، انتظار داریم که هوم‌پاد جدید، ایرپادز استودیو، ایرتگ و شاید اپل تی‌وی جدید را ببینیم.

حالا ساعاتی یپش، افشاگر معروف توئیتری L0vetodream در پستی اعلام کرد که هوم‌پاد بعدی نه یک نسخه جدید از مدل تمام اندازه این دستگاه بلکه مدلی کوچک‌تر از این دستگاه خواهد بود. او نوشت امسال خبری از هوم‌پاد ۲ نیست و صرفا هوم‌پاد مینی معرفی می‌شود. وی پیش‌تر نام macOS Big Sur، قابلیت‌های آیفون SE 2020، تاریخ عرضه مجیک کیبورد آیپد پرو، رنگ آبی اپل واچ سری ۶، و شماری از ویژگی‌های iOS 14 و watchOS 7 را فاش کرده بود.

اگرچه اپل مقدار دقیق فروش هوم‌پاد را اعلام نکرده، اما تحلیل‌ها حاکی از آن است که فروش نسل قبلی این دستگاه ناامیدکننده بوده است. اپل رسما پارسال قیمت هوم‌پاد را از ۳۴۹ دلار به ۲۹۹ دلار کاهش داد تا کاربران توجه بیشتری به آن داشته باشند. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره هوم‌پاد مینی در دسترس نیست، ولی گفته می‌شود که قیمت آن احتمالا چیزی در حدود ۱۴۹ تا ۱۹۹ دلار خواهد بود.

یکی از محصولات دیگری که ممکن است در مراسم هفته آینده معرفی شود، مک‌های اپل سیلیکون هستند، اما بعید به نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها در مراسم رونمایی آیفون حاضر شود و احتمالا در رویدادی جداگانه معرفی می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)