خانهاخبار
با آیفون یا آيپد خود در وب سایت اپل هنرنمایی کنید

با آیفون یا آيپد خود در وب سایت اپل هنرنمایی کنید

اگر از جمله دارندگان آیفون یا آیپد هستید، این مطلب را از دست ندهید.
۱۳۹۹/۷/۱۸

همان طور که مطمئنا تا به حال در جریان قرار گرفته‌اید، اپل در نظر دارد تا در تاریخ سیزدهم اکتبر مصادف با بیست و دوم مهر ماه رویدادی را به صورت آنلاین برگزار کرده و در خلال آن، از محصولات جدید خود از جمله خانواده آیفون 12 و ایر تگ‌ها (احتمالا) رونمایی کند.

اما این رویداد در سال جاری میلادی و بر خلاف سنت گذشته کوپرتینویی‌ها، با یک اتفاق جذاب و البته هیجان انگیز برای دارندگان آیفون یا آیپد همراه است.

برای آن که این اتفاق را تجره کنید، کافی است با آيفون یا آیپد خود به صفحه رویدادهای اپل مراجعه کنید. اگر به صفحه مربوطه بروید، تصویری را در مرکز صفحه نمایش مشاهده می‌کنید که با یک لینک آبی رنگ برای اضافه کردن این رویداد به اپلیکیشن تقویم همراه است. اما اگر روی آیکون اپل که داخل دایره‌های نارنجی و آبی رنگ است ضربه بزنید، به نمایشگر واقعیت افزوده اپل هدایت خواهید شد که بر اساس سرعت اینترنت‌تان، باید کمی منتظر بمانید تا لود شود. حال لوگوی این رویداد را مجددا در صفحه خود مشاهده می‌کنید که باید روی آن ضربه بزنید.

حالا مجموعه‌ای از دایره‌ها را در صفحه مشاهده خواهید کرد که عبارت 10.13 هم در مرکز آن وجود داشته و تاریخ سیزدهم اکتبر، یعنی موعد رویداد آینده اپل را یاد آورد می‌شود. حالا با چرخش و حرکت در محوطه، می‌توانید اطراف این پدیده مجازی حرکت کرده و آن را از زوایای مختلف مشاهده کنید.

image

 

در حالی که این پدیده فوق‌العاده جذاب و هیجان انگیز است، اما متأسفانه هیچ گونه اطلاعاتی در مورد محصولات معرفی شده در رویداد سیزدهم اکتبر در اختیارمان نمی‌گذارد. اما به لطف شایعاتی که از مدت‌ها پیش در رسانه‌های خبری مطرح شده، ما می‌دانیم که در این کنفرانس مجازی، خانواده آیفون 12 به عنوان گل سرسبد این رویداد خودنمایی خواهد کرد.

البته حرف و حدیث‌هایی پیرامون معرفی ایر تگ و ایرپادز استودیو نیز از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که برای مشخص شدن واقعیت این امر، باید شش روز دیگر منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)