خانهاخبار
شواهدی در مورد محصول جدید اپل در پوستر رسمی کنفرانس 13 اکتبر

شواهدی در مورد محصول جدید اپل در پوستر رسمی کنفرانس 13 اکتبر

رویداد معرفی آیفون‌های جدید 13 اکتبر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
۱۳۹۹/۷/۱۷

اگر نگاهی به تصویر دعوت نامه اپل برای رویداد هفته آینده این کمپانی که در تاریخ سیزدهم اکتبر مصادف با بیست و دوم مهر ماه برگزار می‌شود بیندازیم، احتمالا به پیغام پنهانی که کوپرتینویی‌ها در این تصویر از خود بر جای گذاشته‌اند، پی می‌بریم. بسیاری از افراد ممکن است تنها یک لوگوی اپل را در مرکز تصویر ببینند که در یک فضای دایره‌ای شکل قرار گرفته و این قسمت نیز خود درون دایره‌ای دیگر جای خوش کرده است. اما یکی از تحلیل گران در شبکه اجتماعی توییتر، نظر دیگری در این مورد دارد.

او معتقد است که لوگوی اپل قرار گرفته درون فضای دایره‌ای شکل داخلی، به نوعی محصول جدید این کمپانی با نام ایر تگ (AirTag) را به ما یادآور می‌شود. به این ترتیب در کنار چهار مدل از آیفون‌های 2020 که احتمالا با پیشوند آیفون 12 از آن ها یاد خواهد شد، شاهد معرفی محصولی دیگر نیز خواهیم بود که ردیابی وسایل مختلف را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. در ماه گذشته، بسیاری از منابع خبری مدعی شدند که تولید انبوه ایر تگ‌ها از طرف اپل آغاز شده است. اوایل سال جاری میلادی (2020) نیز آقای مینگ چی کو، تحلیل گر سرشناس دنیای تکنولوژی اعلام کرد که کوپرتینویی‌ها تا پایان امسال، حدودا 10 میلیون ایر تگ را تولید و روانه بازار خواهند کرد.

image

 

ایر تگ‌های اپل که توسط یک key chain خاص قابل تشخیص خواهند بود، به کیف، دوچرخه، قلاده سگ یا هر وسیله دیگری می‌چسبد. به این ترتیب به کمک اپلیکیشن Find My و چیپ U1 اولترا واید باند یا چیپ UWB قرار گرفته درون خانواده آیفون 11، وسایلی که قادر به پیدا کردن‌شان نباشید را می‌توانید از این طریق پیدا کنید. اگر این محصول در رویداد سیزدهم اکتبر اپل معرفی شود، مطمئنا ویدئویی در آن به نمایش گذاشته خواهد شد و شیوه استفاده از ایر تگ‌ها آموزش داده می‌شود.

چیپ قرار گرفته درون AirTag به کمک سیستم Time of Flight قادر خواهد بود تا امواج کوتاه رادیویی را ارسال کند. این امواج به آیفون شخص ارسال شده و به این ترتیب، دارنده این محصول قادر خواهد بود تا وسیله گم شده خود را به راحتی پیدا کند.

ایر تگ‌ها از قابلیتی به نام Lost Mode بهره می‌برند. این موضوع باعث می‌شود تا یکی از افراد دارنده آیفون که وسیله شما به همراه ایر تگ را پیدا کرده، مشخصات ارتباطی شما را مشاهده کرده و به این ترتیب اشیاء گم شده را به شما برگرداند. زمانی که شما به وسیله‌ای که حاوی ایر تگ است نزدیک شوید، یک بالون قرمز رنگ روی صفحه آیفون ظاهر می‌شود و به شما در این خصوص اطلاع می‌دهد.

image

 

کاربران همچنین قادر خواهند بود تا در صورت آفلاین بودن نیز به دنبال ایر تگ‌ها بگردند. این امکان از طریق قابلیتی به نام Offline Finding میسر خواهد شد و به اشخاص این امکان را می‌دهد تا در صورت عدم اتصال به وای فای یا سلولار، ارتباط میان آیفون و ایر تگ‌ها را حفظ کرده و به دنبال وسایل گم شده خود بگردد.

پس به این ترتیب در کنار چهار مدل آیفون که در تاریخ بیست و دوم مهر ماه به صورت رسمی معرفی خواهند شد، اهالی کوپرتینو این موضوع را به ما یادآور شده‌اند که محصولی دیگر نیز در این رویداد رونمایی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)