خانهاخبار
ساعت هوشمند Fossil Gen 5E در 7 مدل معرفی شد

ساعت هوشمند Fossil Gen 5E در 7 مدل معرفی شد

نسل جدید ساعت هوشمند فسیل دارای دو نسخه 42 و 44 میلی‌متر است که در هفت مدل از راه می‌رسد. این دستگاه ترکیبی از قابلیت‌های نسل قبلی را در اندازه‌ها و مدل‌های بیشتر ارائه می‌کند.
۱۳۹۹/۷/۱۷

شرکت فسیل سری تازه‌ای از ساعت‌های خود را معرفی کرده که گزینه‌های بیشتری را در هنگام خرید پیش روی کاربر قرار می‌دهد. Fossil Gen 5E طوری طراحی شده که تمامی قابلیت‌های اساسی Gen 5 و آپدیت‌های جدید آن را داشته باشد ولی اندازه‌های متنوع‌تری را ارائه کند.

image

فسیل نسل 5E دارای سه مدل مردانه ۴۴ میلی‌متری و چهار مدل زنانه ۴۲ میلی‌متری است که همگی با قیمت پایه ۲۴۹ دلار به بازار می‌آیند. تمامی این هفت مدل مشخصات فنی یکسانی دارند و تنها تفاوت آن‌ها به ظاهر و اندازه‌شان برمی‌گردد.

ساعت‌های هوشمند جدید فسیل از چیپست اسنپدراگون Wear 3100 کوآلکام، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۱ گیگابایت رم، باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، GPS، نور LED، بلوتوث، وای‌فای، بلندگو، شتاب‌سنج و ژیرسکوپ بهره می‌برند. هر هفت مدل این نسل با استاندارد 3ATM در برابر آب مقاوم هستند.

image

فسیل در این ساعت‌ها قابلیت ردیابی ضربان قلب، پشتیبانی از پرداخت‌های NFC، شارژ سریع، هشدارهای تقویم، واچ فیس‌های اجتماعی، شماره‌گیر سفارشی و هشدارهای صوتی را ارائه می‌کند. این محصولات دارای برخی نرم‌افزارهای پیش‌فرض از جمله اسپاتیفای، Noonlight و Cardiogram هستند.

فسیل نسل 5E مجهز به همه مزایایی است که درون جدیدترین آپدیت نسل 5 قرار گرفته و از جمله آن‌ها می‌توانیم به ردیابی بهینه فعالیت‌ها، بررسی وضعیت خواب، ردیابی تمرین‌های سلامت قلب، نماهای جدید برای حالت‌های باتری و به‌روزرسانی‌های مربوط به اپلیکیشن‌ها اشاره کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)