خانهاخبار
پوکو C3 به‌عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین موبایل پوکو معرفی شد

پوکو C3 به‌عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین موبایل پوکو معرفی شد

پوکو C3 محصولی با طراحی جذاب و قیمتی باورنکردنی است که بازار هدف خاص خودش را دارد.
۱۳۹۹/۷/۱۶

جدیدترین تلفن هوشمند برند پوکو با نام Poco C3 از راه رسید. حرف C در نام این گوشی نماینده کلمه Camera یا دوربین است و عدد ۳ هم به تعداد لنزهای آن برمی‌گردد. این دستگاه از نظر ظاهری شباهت بالایی به ردمی 9C دارد ولی فاقد حسگر اثر انگشت است. طراحی قاب عقب پوکو C3 دو تکه است و در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی عرضه می‌شود.

موبایل جدید پوکو نمایشگری ۶.۵۳ اینچی با وضوح +HD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. در بالای این صفحه ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

پوکو C3 از چیپست هلیو G35 بهره می‌برد و در نسخه‌های مجهز به ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. البته می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه را با کمک کارت حافظه ارتقا دهید. پوکو C3 به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته MIUI12 وارد بازار می‌شود. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و شارژر سریع ۱۰ واتی دارد.

پوکو C3 در مدل ۳ + ۳۲ گیگابایتی با قیمت جذاب ۱۰۲ دلاری وارد بازار می‌شود. قیمت این دستگاه برای مدل ۴ + ۶۴ گیگابایتی تا ۱۲۲ دلار بالا می‌رود. پوکو این گوشی را در تاریخ ۱۶ اکتبر روانه بازار خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)