خانهاخبار
مانیتور 34 اینچی گیمینگ MSI معرفی شد؛ مشخصات فنی و قابلیت‌ها

مانیتور 34 اینچی گیمینگ MSI معرفی شد؛ مشخصات فنی و قابلیت‌ها

کمپانی MSI از محصول جدید خود در حوزه گیمینگ رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۷/۱۷

آخرین نسل از مانیتور گیمینگ شرکت MSI با نام ARTYMIS 343CQR 1000R با طراحی خمیده و رزولوشن اولترا واید معرفی شد. به گفته مسئولان ام اس آی، مانیتور ARTYMIS اولین محصول این کمپانی خواهد بود که از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای بالا بردن تجربیات گیمرها بهره می‌برد.

مانیتور ARTYMIS 343CQR 1000R با رزولوشن اولترا واید و ابعاد صفحه نمایش 34 اینچی همراه است. خمیدگی این مانیتور 1000R بوده که مسئولان ام اس آی معتقد هستند با خمیدگی چشم انسان‌ها کاملا تطابق داشته و کاربران در هنگام کار با آن، به هیچ عنوان اذیت نخواهند شد. متأسفانه تیم طراحی این شرکت، اطلاعاتی در مورد جنس و متریال به کار گرفته شده در ساخت این مانیتور در اختیارمان نگذاشته‌اند، اما زبان طراحی آن بسیار مدرن بوده و با تکنولوژی روز به صورت کامل سازگار است.

image

در تصاویر رندر شده، این طور مشخص است که حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم بوده که در حالت عادی، پنهان است. قسمت انتهایی پایه این مانیتور به حالت حرف V انگلیسی در آمده و روی پایه آن، حفره‌ای برای رد شدن کابل‌ها در نظر گرفته شده است. در قسمت پشتی مانیتور، شاهد چراغ‌هایی با رنگ RGB هستیم که به صورت خطی در کنار یکدیگر قرار گرفته و ظاهر زیبایی را به این قسمت بخشیده‌اند و کمی با فاصله نسبت به آن ها، لوگوی اژدهای MSI با چراغ‌های RGB روشن شده دیده می‌شود.

رزولوشن این مانیتور 1440 × 3440 و به صورت اولترا واید بوده که از زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه‌ای و شاخص HDR400 نیز بهره می‌برد. مسئولان ام اس آی مدعی شده‌اند که این مانیتور از دسامبر سال جاری میلادی (2020) روانه بازار خواهد شد، اما متأسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت آن عنوان نشده است. مطمئنا در آینده نزدیک، ارزش نهایی این محصول نیز مشخص خواهد شد.

image

 

در ابتدای این مطلب، به قابلیت‌های هوش مصنوعی مانیتور ARTYMIS 343CQR 1000R ام اس آی اشاره کردیم. در این قسمت، این موارد را به صورت جداگانه برای شما شرح می‌دهیم.

OptixScope؛ طراحی پتنت شده و اختصاصی ام اس آی

دشمنان خود را پیش از واکنش آن‌ها، به قتل برسانید! قابلیت ذره بین اختصاصی ام اس آی که از طریق پتنت نیز به ثبت رسیده و با نام OptixScope از آن یاد می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد تا زوم هشت برابری را با تکیه بر شورتکات‌های پیش فرض در اختیار داشته باشید. همچنین در حالت زوم بالا، حسگر حرکت موس نیز تا حد امکان دقیق‌تر شده و حرکات ناگهانی آن گرفته می‌شود. صفحه نمایش شما به تنهایی چنین اقداماتی را انجام می‌دهد. به این ترتیب تفاوتی ندارد که چه سلاحی را در دست حمل می‌کنید. تمامی آن ها قادر خواهند بود تا به عنوان یک اسلحه اسنایپ، دشمنان را از فواصل بسیار دور از بین ببرند.

روشنایی هوشمند

اپلیکیشن Gaming OSD به شما این امکان را می‌دهد تا نمایشگر خود را به کمک نرم‌افزار کنترل کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا تنظیمات هر اپلیکیشن را به صورت جداگانه انجام دهید. در نتیجه به محض ورود به هر نرم افزار، تنظیمات مربوط به آن به صورت خودکار روی مانیتور اعمال می‌شود. همچنین شورتکات‌های پیش فرض به شما این قابلیت را می‌دهد که در هنگام کار با نرم‌افزارهای مختلف، تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید.

تیونینگ صدا

میکروفون داخلی این مانیتور که به تکنولوژی حذف نویز مجهز است، از طریق استفاده از فناوری هوش مصنوعی، به شما این امکان را می‌دهد تا ارتباطی تمیزتر و جذاب‌تر با اعضای تیم خود برقرار کنید و صداهای اطراف شما، هیچ گونه خللی در انتقال صدای شما به سایر اعضای تیم ایجاد نخواهد کرد.

Smart Cross Hair

به کمک محاسبات هوش مصنوعی، نقطه هدف در تمامی اسلحه‌ها بر اساس شرایط محیطی، تغییر رنگ خواهد داد و در هر حالتی، شما قادر خواهید بود تا آن را با وضوح کامل ببینید. اگر رنگ هدف اسلحه‌ها با رنگ بکگراند هم خوانی داشته باشد، شما برای شلیک با مشکل مواجه خواهید شد. مانیتور ARTYMIS 343CQR 1000R ام اس آی به کمک هوش مصنوعی، در هر لحظه این موضوع را چک کرده و در صورت همخوانی، رنگ هدف اسلحه را به صورت خودکار به نوعی تغییر می‌دهد که با فضای بکگراند در تضاد بوده و شما به راحتی آن را تشخیص دهید.

هوش مصنوعی Night Vision

دشمنان پنهان شده در تاریکی را پیدا کنید. به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی، جزئیات نقاط روشن یا تاریک صفحه نمایش به بهترین شکل ممکن قابل نمایش بوده و در بازی‌های مختلف، کمک شایان توجهی به شما خواهد کرد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)