خانهاخبار
کاربران اندرویدی، در انتظار عرضه آیفون 12!

کاربران اندرویدی، در انتظار عرضه آیفون 12!

محصول جدید اپل، احتمالا رکورد فروش بالایی از خود بر جای خواهد گذاشت.
۱۳۹۹/۷/۱۷

در حال حاضر، حدودا 350 میلیون از 950 میلیون نفر که از آیفون استفاده می‌کنند، تمایل به آپگرید به آیفون 12 دارند و این موضوع زمانی از اهمیت خاصی بهره می‌برد که بدانیم محصول جدید اپل، اولین آیفونی خواهد بود که به نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) مجهز می‌شود و به این ترتیب، آینده درخشانی از لحاظ فروش در انتظار آن خواهد بود.

آیا آیفون 12 می‌تواند دارندگان محصولات اندرویدی را نیز به سمت خود بکشاند؟ موسسه آنلاین تحقیقاتی SellCell قصد رسیدن به پاسخ این موضوع را داشته است و نتیجه امر، مسلما برای خیلی از افراد شگفت انگیز خواهد بود.

مسئولان این موسسه از میان 2000 نفر از افراد ساکن در کشور آمریکا که از محصولات اندرویدی استفاده می‌کنند، تحقیقاتی را به عمل آورده‌اند و حدودا یک سوم این افراد، تمایل به خرید آیفون 12 داشته و اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند بعدی آن ها، از خانواده آیفون‌های 2020 خواهد بود.

image

 

محصولات جدید کمپانی اپل به تراشه A14 Bionic مجهز خواهند بود و احتمالا در سه سایز مختلف، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بر اساس شایعات، نسخه‌های پرو این خانواده به دوربین سه گانه و سنسور LiDar مجهز خواهند بود و نمایشگر OLED نیز به صورت استاندارد روی تمامی مدل‌ها یافت می‌شود.

سری آيفون 12 اپل مطمئنا برخی ویژگی‌ها مانند نمایشگری با نرخ رفرش بالا یا سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر که این روزها روی محصولات اندرویدی یافت می‌شود را دارا نیست. اما چه چیزی باعث می‌شود تا دارندگان محصولات اندرویدی به سمت این اسمارت فون‌ها جذب شوند؟

image

 

حدود 56 درصد از افرادی که در این تحقیق شرکت کرده‌اند، به دلیل پشتیبانی نرم‌افزاری بیشتر، قصد خرید آيفون 12 را دارند.

اکثر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در حال حاضر، پشتیبانی دو ساله را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند که در مقابل، اهالی کوپرتینو هنوز از آیفون 6S که در سال 2015 معرفی شد، پشتیبانی به عمل می‌آورند.

48.8 درصد از افرادی که در این پروژه تحقیقاتی حضور داشتند، آیفون 12 را به دلیل حفظ حریم شخصی و مسائل امنیتی انتخاب خواهند کرد.

البته این دو مورد که به آن ها اشاره شد، ارتباط مستقیم با سیستم عامل آی او اس داشته و ربطی به آيفون 12 ندارد. اما اگر بخواهیم به صورت اختصاصی به این محصول بپردازیم، باید بگوییم که اغلب افراد، به خاطر ظاهر، ابعاد و سایز نمایشگر این محصول به سمت آن جذب شده‌اند. به عنوان نمونه باید بگوییم که آیفون 12 مینی که احتمالا ساده ترین عضو این خانواده خواهد بود، با نمایشگر 5.4 اینچی همراه است.

به این ترتیب جای تعجبی نخواهد بود اگر بگوییم که 48 درصد از این افراد، در صورت نیاز به آپگرید، آیفون 12 مینی را انتخاب خواهند کرد.

پس از گزینه آخر که در مورد ظاهر و ابعاد آیفون‌های جدید بود، اغلب دارندگان محصولات اندرویدی به خاطر قیمت مناسب محصولات اپل، به سراغ سری جدید آیفون‌ها می‌روند. ارزان ترین عضو این خانواده با قیمت 649 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و این در حالی است که محصول نسبتا پرچمدار گوگل که هنوز روانه بازار نشده، قیمتی معادل 699 دلار خواهد داشت.

تنها 24.7 درصد از افراد شرکت کننده در این پروژه تحقیقاتی تنها به خاطر قابلیت‌ها و امکانات خانواده آیفون 12، تمایل به خرید آن ها خواهند داشت.

متأسانه تعداد افراد مورد نظر در این پروژه تحقیقاتی، نمی‌تواند معیار خوبی برای مقایسه به حساب آید. اما همین تعداد از ساکنین کشور آمریکا، به دلیل پشتیبانی نرم‌افزاری، حریم شخصی و امنیت بیشتر، آیفون 12 و سیستم عامل آی او اس را انتخاب خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)