خانهاخبار
شش تلویزیون هوشمند جدید از برند نوکیا معرفی شد

شش تلویزیون هوشمند جدید از برند نوکیا معرفی شد

امروز در هند از شش تلویزیون هوشمند جدید با رزولوشن‌های 4K، فول اچ‌دی و اچ‌دی پرده‌برداری شد که قیمت آن‌ها از 177 دلار شروع می‌شود.
۱۳۹۹/۷/۱۶

نوکیا اواخر سال گذشته میلادی در هند وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند شد و از سه دستگاه پرده برداشت. این شرکت حالا امروز شش تلویزیون تازه را معرفی کرده است. البته این دستگاه‌ها تولید شرکت فلیپ‌کارت هستند و مثل مدل‌های قبلی صرفا از برند نوکیا استفاده می‌کنند.

قیمت تلویزیون‌های هوشمند نوکیا از ۱۷۷ دلار شروع می‌شود و تا ۸۱۷ دلار بالا می‌رود. این محصولات جدید برخلاف مدل‌های قبلی از صدای Onkyo استفاده می‌کنند. این شش محصول شامل یک تلویزیون HD، یک تلویزیون Full HD و چهار تلویزیون 4K هستند.

تلویزیون‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی 4K

image

مدل‌های ۵۰ اینچی، ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی تلویزیون هوشمند نوکیا دارای وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ هستند. این سه دستگاه از طراحی برش الماسی استفاده می‌کنند تا کمترین حاشیه را داشته باشند. حداکثر روشنایی این سه تلویزیون ۴۸۰ نیت، ۴۲۰ نیت و ۴۵۰ نیت است. محصولات جدید برند نوکیا از محتواهای HDR10 پشتیبانی می‌کنند.

این خانواده برای صدا از سیستم ۴۸ واتی Onkyo استفاده می‌کنند که صدای دالبی و ساراند دارد. هر سه مدل مجهز به بلندگوهای ۳۰ واتی QuatroX، توییترهای ۱۸ واتی و سیستم صوتی ۳۶۰ درجه‌ای هستند. این شرکت مدعی است که محصولات آن‌ها می‌توانند با کمترین اعوجاج و متعادل‌ترین بیس صدای ۶ بعدی تولید کنند. پردازنده این سه دستگاه پردازنده‌ای چهارهسته‌ای است که همراه آن ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.

تلویزیون ۴۳ اینچی 4K و Full HD

image

تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا در دو نسخه Full HD و 4K به بازار می‌آید. مدل Full HD این دستگاه دارای وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و روشنایی ۳۲۵ نیت و مدل 4K دارای وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی و روشنایی ۳۵۰ نیتی است. مدل Full HD این دستگاه دو درگاه USB و HDMI دارد، در حالی که مدل 4K دارای یک درگاه اضافه‌تر USB است.

 این دستگاه در بخش صدا از بلندگوی ۳۹ واتی Onkyo استفاده می‌کند و توییتر ۲۴ واتی QuadtroX دارد. تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا مجهز به صدای دالبی و ساراند است. این دستگاه پردازنده‌ای چهارهسته‌ای دارد و از ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

تلویزیون ۳۲ اینچی HD

image

ارزان‌ترین محصول بین این شش دستگاه تلویزیونی ۳۲ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۸۶ پیکسل است. این دستگاه پردازنده‌ای چهارهسته‌ای، ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. روی این تلویزیون ۳ درگاه HDMI و ۲ درگاه USB قرار گرفته است. قابلیت‌های صوتی این مدل شبیه مدل‌های ۴۳ اینچی تلویزیون‌های نوکیاست.

قیمت

مدلقیمت
۶۵ اینچ 4K۸۱۷ دلار
۵۵ اینچ 4K۵۴۵ دلار
۵۰ اینچ 4K۴۶۳ دلار
۴۳ اینچ 4K۳۹۵ دلار
۴۳ اینچ FHD۳۱۳ دلار
۳۲ اینچ HD۱۷۷ دلار
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)