خانهاخبار
اپل پیش از معرفی ایرپادز استودیو فروش محصولات رقبا را متوقف کرد

اپل پیش از معرفی ایرپادز استودیو فروش محصولات رقبا را متوقف کرد

با توجه به این‌که احتمالا زمان زیادی تا رونمایی هدفون ایرپادز استودیو باقی نمانده، اپل حالا محصولات شرکت‌هایی نظیر بوز، سونوس و لاجیتک را از فروشگاه خود حذف کرده است.
۱۳۹۹/۷/۱۶

با وجود این‌که اپل خط تولید اختصاصی ایرفون‌ها و لوازم جانبی بیتس را دارد، ولی این شرکت در فروشگاه خود هدفون چند شرکت دیگر را هم به‌فروش می‌رساند. البته حداقل تا امروز چنین شرایطی برقرار بوده، چون به‌گزارش بلومبرگ، این شرکت حالا که احتمالا چند هفته بیشتر تا معرفی هدفون ایرپادز استودیو باقی نمانده، فروش ایرفون‌ها، هدفون‌ها و لوازم جانبی صوتی متفرقه را متوقف کرده است.

تا پیش از این محصولات شرکت‌هایی مثل بوز، سونوس و لاجی‌تک در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه آنلاین اپل فروخته می‌شود، اما این محصولات از امروز از وب‌سایت اپل حذف شده‌اند و به‌زودی از خرده‌فروشی‌های این شرکت هم جمع می‌شوند. بلومبرگ از منابع خود شنیده که اپل به کارمندانش اطلاع داده تا هدفون‌ها و سایر لوازم جانبی صوتی رقبا را از فروشگاه‌ها خارج کنند. این گزارش مدعی است که استراتژی اپل به‌منظور افزایش فروش محصولات خود این شرکت یعنی هوم‌پاد، ایرپاد و هدفون بعدی آن‌ها، ایرپادز استودیو، تغییر کرده است.

بلومبرگ می‌گوید به‌دنبال انتشار این خبر سهام شرکت سونوس در روز معاملاتی گذشته حدود ۷ درصد افت داشته است. این نخستین باری نیست که اپل پیش از معرفی محصولات جدید خود دستگاه‌های دیگری را از فروشگاهش حذف می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ درست پیش از معرفی اپل واچ فروش محصولات فیت‌بیت را متوقف کرد، و قبل از معرفی هوم‌پاد برخی از دستگاه‌های سونوس را کنار گذاشت.

طبق شایعات، اپل تا چند وقت دیگر از هدفون دور-گوشی ایرپادز استودیو پرده برمی‌دارد. این دستگاه احتمالا دارای قابلیتی برای تشخیص گوش و گردن خواهد بود و اکولایزر پیشرفته‌ای دارد که مخصوص کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. ایزپادز استودیو می‌تواند در ماه جاری میلادی، همزمان با رونمایی سری آیفون ۱۲، از راه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)