خانهاخبار
لنزهای دوربین هوآوی میت 40 پرو در تصاویر افشایی چینش عجیبی دارند

لنزهای دوربین هوآوی میت 40 پرو در تصاویر افشایی چینش عجیبی دارند

مطابق تصاویری که از کیس‌های محافظ میت 40 پرو منتشر شده، ماژول دوربینی را می‌بینیم که لنزهای آن با چینشی متفاوت تعبیه شده است.
۱۳۹۹/۷/۱۵

انتظار می‌رود که هوآوی تلفن‌های هوشمند سری میت ۴۰ را نهایتا تا اواسط آبان ماه معرفی کند. این خانواده احتمالا چهار مدل خواهد داشت که شامل مدل RS Porche Design هم می‌شود. حالا به‌تازگی تصاویری از کیس محافظ منتسب به میت ۴۰ لو رفته که طراحی متفاوت ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد.

این تصاویر نشان می‌دهد که هوآوی در میت ۴۰ هم از ماژول دوربین دایره‌ای استفاده کرده اما این ماژول با میت ۳۰ فرق دارد. این ماژول نه تنها در لبه‌ها با بدنه دستگاه ادغام نمی‌شود، بلکه سنسورهای آن دارای چینش متفاوتی است. در بخش بالایی ماژول حفره‌ای مستطیلی دیده می‌شود که احتمالا مخصوص لنز تله‌فوتو/پریسکوپ است. در سمت چپ (در موقعیت ساعت ۹) فلش LED قرار گرفته، و در نیمه پایینی سه لنز دیگر با طراحی قوس‌مانند قابل مشاهده هستند.

image

همان‌طور که می‌بینید، چینش لنزها نسبت به ماژول‌هایی که تاکنون دیده‌ایم بسیار متفاوت است اما احتمالا اگر پس از معرفی سری میت ۴۰ دستگاه‌های بیشتری را با این مدل از طراحی دوربین ببینیم تعجب نخواهیم کرد.

میت ۴۰ پرو از چیپست Kirin 9000 استفاده خواهد کرد و نمایشگری از نوع AMOLED خواهد داشت که روی آن حفره‌ای دوگانه برای دوربین سلفی قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که این گوشی باتری بزرگی با قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس داشته باشد. همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که هوآوی میت ۴۰ پرو را به‌صورت پیش‌فرض با EMUI 11 راهی بازار کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)