خانهاخبار
گلکسی نوت 20 الترا از DxOMark امتیاز 121 را دریافت کرد

گلکسی نوت 20 الترا از DxOMark امتیاز 121 را دریافت کرد

مرجع بررسی دوربین DxOMark با انتشار بررسی جامع گلکسی نوت 20 الترا امتیاز 121 را به آن داد تا این گوشی زیر گلکسی اس 20 الترا قرار بگیرد.
۱۳۹۹/۷/۱۵

همان‌طور که وعده داده شده بود، مرجع DxOMark امروز بالاخره نتیجه بررسی دوربین گلکسی نوت ۲۰ الترا را منتشر کرد. در این بررسی، جدیدترین پرچمدار سامسونگ موفق به کسب امتیاز کلی ۱۲۱ شده تا پایین‌تر از گلکسی اس ۲۰ الترا قرار بگیرد.

این پرچمدار قدرتمند در بخش عکاسی امتیاز ۱۳۰ را کسب کرده است. DxOMark می‌گوید قابلیت‌های عکاسی این گوشی مشابه گلکسی اس ۲۰ الترا است. این مرجع رندرینگ شفاف رنگ‌ها، فوکوس خودکار سریع و نوردهی عموما دقیق دوربین این گوشی را تحسین کرده است.

image

لنز تله‌فوتوی گلکسی نوت ۲۰ الترا در فواصل دور عملکرد خوبی دارد و در محیط‌های داخلی و بیرونی جزئیات مناسبی را به ثبت می‌رساند. نوردهی و رنگ‌ها شایسته هستند، اما با زوم کردن در صحنه‌های رنج متوسط تغییرات مصنوعی در جزئیات تصویر مشاهده می‌شود. DxOMark می‌گوید در بخش‌های بیرونی صحنه سطح بالایی از فقدان بافت و جزئیات رخ می‌دهد.

لنز فوق عریض این گوشی خوب است هرچند عرض میدان دید آن به پای گوشی‌هایی مثل شیائومی می ۱۰ الترا نمی‌رسد. حالت پرتره یکی از بخش‌های قوی دوربین نوت ۲۰ التراست که به باور DxOMark از نظر افکت بوکه و عمق میدان کیفیت مطلوبی دارد. با این حال، گاهی اوقات دقت تشخیص عمق میدان کاهش پیدا می‌کند و به‌خوبی اس ۲۰ الترا نیست.

جدیدترین پرچمدار سامسونگ در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۱۰۱ را به دست آورده است. DxOMark متذکر می‌شود که این گوشی در حالت 4K 30fps نور خوبی را دریافت می‌کند و کنتراست در محیط‌های کم‌نور یا پرنور مناسب است. با این حال، وقتی در محیط‌های کم‌نور قرار می‌گیرید، ویدیوها تاریک‌تر از گلکسی اس ۲۰ الترا و می ۱۰ الترا به ثبت می‌رسند.

عملکرد دوربین نوت ۲۰ الترا در محیط‌های پرنور بسیار خوب است. لرزشگیر دستگاه هم مورد توجه DxOMark قرار گرفته و در کنار فوکوس خودکار از نقاط قوت نوت ۲۰ الترا به شمار می‌رود. با این وجود تنفس فوکوس گاها مشکل‌ساز می‌شود و خودش را حتی در حالت عکاسی نشان می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)