خانهاخبار
ایموجی جدید اپل، ماسک زدن با صورتی خوشحال را امکان پذیر می‌کند

ایموجی جدید اپل، ماسک زدن با صورتی خوشحال را امکان پذیر می‌کند

زدن ماسک به عنوان بخشی از کارهای روزمره انسان ها تبدیل شده است.
۱۳۹۹/۷/۱۵

همان طور که می‌دانید، یکی از بزرگ ترین عوامل جلوگیری کننده از ابتلا به ویروس کرونا، زدن ماسک است که این روزها به یکی از کارهای روزمره و به نوعی، به عنوان عادت میان انسان ها تبدیل شده است.

کمپانی اپل همواره سعی داشته تا از موضوعات سیاسی دوری کند. اما در این مورد خاص، قضیه کاملا بر عکس است و اهالی کوپرتینو همواره به کاربران توصیه کرده‌اند تا ماسک زده و موضوعات بهداشتی را رعایت کنند. در جدید ترین اقدام کمپانی اپل، شاهد تغییر یکی از ایموجی‌ها هستیم.

این موضوع که در دومین نسخه آزمایشی iOS 14.2 رخ داده و توسط وب سایت Emoji Pedia کشف شده است، پیرامون ایموجی ماسک زده است.

همان طور که استحضار دارید، این ایموجی در حالتی عادی با ظاهری ناراحت همراه است که نشان از بیماری شخص استفاده کننده از ماسک دارد. اما در نسخه جدید این ایموجی، شاهد چهره‌ای خوشحال و خندان در پشت این ماسک هستیم که به این ترتیب، ممکن است کاربران بیشتری تشویق به ماسک زدن شده و از طرف دیگر از این پس، زدن ماسک به معنای بیمار بودن شخص استفاده کننده نخواهد بود.

image

 

برای تحقق این ایموجی و به گفته Emoji Pedia، اپل تصمیم گرفته تا ماسک ایموجی قبلی را برداشته و روی ایموجی صورت خوشحال و تا حدودی خجالت زده که همه ما با آن آشنا هستیم، بگذارد. ایموجی ماسک از سال 2008 در سیستم عامل آی او اس قرار گرفته و این اولین باری است که چنین تغییری روی ایموجی یاد شده رخ می‌دهد.

البته ممکن است که تا زمان عرضه عمومی آی او اس 14.2 که احتمالا به صورت پیش فرض روی خانواده آيفون 12 نصب شده است، باز هم تغییراتی روی این ایموجی رخ دهد. اما پیغام استفاده از ماسک به معنای ناراحت بودن نیست همچنان به قوت خود پایدار خواهد ماند.

نظر شما در مورد این تغییر چیست؟ آيا این ایموجی می‌تواند شما را به زدن ماسک با دقت بیشتر ترغیب کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)