خانهاخبار
قابلیت تصویر در تصویر دوباره برای آیفون فعال شد

قابلیت تصویر در تصویر دوباره برای آیفون فعال شد

بعد از به روزرسانی به iOS 14 و فعال شدن ویژگی PiP، یوتوب این قابلیت را فقط برای اعضای اشتراک پریمیوم فعال کرده بود ولی اکنون این ویژگی دوباره به برنامه‌ی یوتوب اضافه شده است
۱۳۹۹/۷/۱۳

یوتوب بار دیگر به کاربران iOS 14 اجازه می‌دهد تا در حالی که برنامه‌ی دیگری باز است، از پنجره‌ی کوچک ویدیو را از وب‌سایت خود مشاهده کنند. پشتیبانی از تصویر در تصویر چندین هفته‌ی پیش برای کاربرانی که مشترک یوتوب پریمیوم نیستند، حذف شد. البته این ویژگی هنوز مختص ویدیوی پخش شده از طریق وب و سافاری است و این قابلیت هرگز از اپلیکیشن یوتوب پشتیبانی نکرده است.

image

این تغییر روی کاربران آیپد او اس ۱۴ تاثیری نداشته، چراکه آن‌ها همواره از طریق وب به تصویر در تصویر دسترسی داشته‌اند. نکته‌ی قابل توجه در iOS 14 امکان تماشای فیلم در حین استفاده از برنامه‌های دیگر است. کاربران آیفون می‌توانند یک ویدیو را زمانی به اپلیکیشن دیگر می‌روند مشاهده کنند و قادر به تغییر مکان پنجره‌ی کوچک هستند که روی تمام برنامه‌ها باقی می‌ماند. این قابلیت در برنامه‌های دیزنی پلاس، اپل تی‌وی، آمازون پرایم ویدیو نیز در دسترس است. بعد از به‌روزرسانی به iOS 14، امکان تماشای ویدیوهای یوتوب در سافاری به صورت تصویر در تصویر وجود داشت اما کمی بعد متوقف شد واعلام شد فقط مشترکین یوتوب پریمیوم به این ویژگی دسترسی دارند، اما اکنون دوباره گوگل آن را برای سافاری فعال کرده است.

البته هنوز معلوم نیست این قابلیت با iOS 14.0.1 فعال می‌شود یا در دسترس همه‌ی کاربران است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)