خانهاخبار
اپلیکیشن Good Lock، دارندگان قلم اس پن را شگفت زده خواهد کرد

اپلیکیشن Good Lock، دارندگان قلم اس پن را شگفت زده خواهد کرد

سامسونگ با اپلیکیشن بروزرسانی شده، استفاده کنندگان از سری نوت را غافلگیر می‌کند.
۱۳۹۹/۷/۱۲

مسئولان سامسونگ در آپدیت جدید اپلیکیشن Good Lock، قابلیت‌ های جدید و جذابی را اضافه کرده‌اند که کاربران قلم S Pen را سورپرایز کرده و استفاده کنندگان از کیبورد سامسونگ یا افرادی که مایل به ارتباط و تعامل بیشتر با صفحه هوم گوشی خود هستند را نیز غافلگیر خواهد کرد.

اولین ویژگی جدید این سیستم، Pentastic نام دارد که برای استفاده کنندگان از گلکسی نوت 20 اولترا یا سایر محصولات حاوی قلم اس پن که به رابط کاربری One UI 2.1 مجهز هستند، طراحی شده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا مسائل کلیدی شامل تم سیستم عامل را به کمک دستورات Air Command تغییر دهند و از طرف دیگر، شما قادر خواهید بود تا صداهای مختلفی را برای قلم اس پن خود در نظر گیرید. همچنین شما می‌توانید با نگه داشتن دکمه قرار گرفته روی قلم S Pen، به صورت خودکار به اپلیکیشنی دلخواه مهاجرت کنید.

image

image

 

برای افرادی که به جای نوشتن با قلم اس پن، ترجیح‌شان بر تایپ کردن است، ماژول Keys Cafe نیز در نظر گرفته شده است تا آپشن‌ هایی برای تنظیم ارتفاع یا محل قرارگیری کیبورد سامسونگ روی صفحه در اختیارشان قرار گیرد. همچنین مسئولان سامسونگ در حال تست قابلیت‌های gamification هستند تا به کاربران و اهالی تایپینگ، امکان به اشتراک گذاری امتیازات و رتبه‌های درون بازی را بدهند.

در نهایت، کاربران با انبوهی از امکانات مختلف برای ویرایش و شخصی سازی محیط سیستم عامل روبرو خواهند بود. به عنوان مثال شما می‌توانید والپیپرهای سه بعدی طراحی کرده و از موشن و افکت‌های بصری در آن ها استفاده کنید.

برخی قابلیت‌های درون این اپلیکیشن نیز با بروزرسانی مواجه شده‌اند. به عنوان مثال، قابلیت Home Up امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها را بهبود می‌بخشد و به کمک MultiStar نیز شما می‌توانید کیبورد بی سیم را به راحت با دیگران به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر، برخی از این ویژگی‌ها برای کاربران سراسر جهان عرضه و بعضی دیگر، از ماه اکتبر در دسترس قرار می‌گیرند.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که اپلیکیشن Good Lock در حال حاضر، تنها در ده کشور جهان توسط سامسونگ عرضه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)