خانهاخبار
مایکروسافت از موس، کیبورد و مبدل 4K جدید خود رونمایی کرد

مایکروسافت از موس، کیبورد و مبدل 4K جدید خود رونمایی کرد

لوازم جانبی جدید مایکروسافت آمده‌اند تا در دوران قرنطینه و دورکاری کمک‌حال کاربران باشند. این شرکت امروز از دو موس، یک کیبورد و یک مبدل تصویر 4K رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۷/۱۱

مایکروسافت امروز فقط به رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید خود بسنده نکرد و از چند لوازم جانبی تازه هم پرده برداشت. این سری تازه از لوازم جانبی که با هدف تسهیل دورکاری طراحی شده شامل دو موس، یک کیبورد و چند وسیله جدید دیگر است.

Microsoft Designer Compact Keyboard

image

فرقی نمی‌کند که بخواهید از این کیبورد برای کامپیوترهای رومیزی استفاده کنید یا وقتی لپ‌تاپ خود را روی استند قرار می‌دهید به‌سراغ آن بروید، کیبورد کامپکت دیزاینر مایکروسافت تمامی کلیدهای موردنیاز کاربر را در قالبی کوچک و فشرده در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه طوری طراحی شده تا بتواند با سه دستگاه کار کند و به‌راحتی از طریق بلوتوث بین آن‌ها جابه‌جا شود.

image

شارژ کیبورد از طریق باتری‌های معمولی تامین می‌شود و تا دو سال نیازی به تعویض آن‌ها پیدا نمی‌کنید. این دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار می‌شود و قیمت آن ۶۹.۹۹ دلار است.

Microsoft Bluetooth Ergonomic Mouse

image

اولین موسی که به‌سراغ آن می‌رویم Microsoft Bluetooth Ergonomic Mouse است. همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، مایکروسافت آن را به‌گونه‌ای طراحی کرده تا دست راحت روی بدنه‌اش قرار بگیرد. موس ارگونومیک این شرکت در سمت چپ خود دو دکمه قابل تنظیم دارد که به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر کارهای خود را انجام دهید.

image

موس Microsoft Bluetooth Ergonomic Mouse مجهز به بخشی برای حمایت از انگشت شصت است. این محصول در رنگ‌های متنوع سفید، مشکی، نارنجی و آبی به بازار می‌آید و قیمت آن ۴۹.۹۹ دلار است.

Microsoft Modern Mobile Mouse

image

موس دوم سازنده ویندوز با تمرکز روی اندازه و قابلیت حمل ساخته شده است. Microsoft Modern Mobile Mouse آمده تا همراهی مناسب برای سرفیس لپ‌تاپ گو باشد و به‌راحتی بتوانید آن را همراه خود به مکان‌های مختلف ببرید. این موس مدرن در دو رنگ ماسه‌ای و نقره‌ای عرضه خواهد شد و طراحی ظریفی دارد.

Microsoft Number Pad

image

این محصول شاید به درد همه کاربران نخورد، اما امروزه کیبوردهای زیادی هستند که بخش اعداد را حذف کرده‌اند. در نتیجه، کسانی که با اعداد سروکار زیادی دارند می‌توانند این نامبر پد را خریداری کرده و به شکل سنتی به کلیدهای ۰ تا ۹ دسترسی داشته باشند. این دستگاه با بلوتوث به کامپیوتر وصل می‌شود و قیمت آن ۲۴.۹۹ دلار است.

Microsoft 4K Wireless Display Adapter

image

پنجمین و آخرین دستگاهی که از سوی مایکروسافت معرفی شد مبدل بی‌سیم تصویر 4K بود. این دستگاه به لپ‌تاپ‌های ویندوزی اجازه می‌دهد تا به‌راحتی به نمایشگرهای جانبی وصل شده و امکان دستیابی به رزولوشن 4K را فراهم کنند. Microsoft 4K Wireless Display Adapter در یک طرف رابط USB-A و در طرف دیگر رابط HDMI دارد. قیمت این دستگاه ۶۹.۹۹ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)