خانهاخبار
لنوو تینک‌پد X1 فولد به‌عنوان اولین لپ‌تاپ دارای نمایشگر منعطف معرفی شد

لنوو تینک‌پد X1 فولد به‌عنوان اولین لپ‌تاپ دارای نمایشگر منعطف معرفی شد

لپ‌تاپ جدید لنوو نمایشگری 13.3 اینچی دارد که می‌تواند از وسط تا شود. لنوو قبلا این لپ‌تاپ را معرفی کرده بود اما حالا قیمت و تاریخ عرضه آن را با کاربران به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۷/۱۱

تینک‌پد X1 فولد شب گذشته به‌عنوان اولین لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر منعطف دنیا معرفی شد. این لپ‌تاپ که اولین بار در ماه مه سال ۲۰۱۹ رونمایی شده بود، حالا با تاخیری نسبت طولانی‌مدت به بازار می‌آید و کاربران از همین حالا می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند.

image

اولین لپ‌تاپ منعطف دنیا دارای نمایشگری ۱۳.۳ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل است. نسبت تصویر این دستگاه ۴:۳ و حداکثر روشنایی آن ۳۰۰ نیت اعلام شده. این دستگاه ۹۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

image

تینک‌پد X1 فولد از پردازنده اینتل Core i5-L16G7 استفاده می‌کند که ۵ هسته دارد و سرعت فرکانس آن ۱.۴ گیگاهرتز است. این لپ‌تاپ مجهز به ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱ ترابایت حافظه داخلی NVMe SSD است. وزن X1 فولد ۹۹۹ گرم برآورد شده و از یک باتری ۵۰ واتی با شارژ سریع ۶۵ واتی استفاده می‌کند. این دستگاه از بلوتوث ۵.۰، دو درگاه USB-C و وای‌فای ۶ برخوردار است و در نسخه‌ای با پشتیبانی از 5G هم عرضه می‌شود.

image

لنوو همراه ThinkPad X1 Fold کیبورد بلوتوثی را به بازار می‌فرستد که دارای تاچ‌پد است. وقتی دستگاه را تا می‌کنید، این کیبورد بین دو صفحه قرار گرفته و به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. همچنین، در حالتی که صفحه را نیمه باز می‌کنید، کیبورد در بخش پایینی دستگاه قرار می‌گیرد و به شکل یک لپ‌تاپ کلاسیک در می‌آید.

لپ‌تاپ جدید و نوآورانه لنوو با قیمت ۲۴۹۹ دلار به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)