خانهاخبار
گوگل بلندگوی هوشمند Nest Audio و کروم‌کست جدید را معرفی کرد

گوگل بلندگوی هوشمند Nest Audio و کروم‌کست جدید را معرفی کرد

از جمله محصولات که دیشب توسط گوگل معرفی شد می‌توانیم به نسخه جدید بلندگوی هوشمند نست و دانگل تلویزیون هوشمند کروم‌کست اشاره کنیم.
۱۳۹۹/۷/۱۰

گوگل دیشب علاوه بر تلفن‌های هوشمند جدید خود از نسخه جدید کروم‌کست و بلندگوی هوشمند Nest Audio رونمایی کرد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این دو محصول تازه بیندازیم.

Chromecast with Google TV

نسخه جدید کروم‌کست کمی با مدل‌های قدیمی این دستگاه فرق می‌کند. این محصول همچنان به‌عنوان گیرنده کروم‌کست عمل می‌کند، یعنی می‌توانید تصاویر، ویدیوها و صداهای مختلف را از روی گوشی خود با آن پخش کنید، اما حالا این نسخه به قابلیت جدیدی برای پشتیبانی از گوگل TV مجهز شده است.

image

کروم‌کست گوگل تی‌وی با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد و ۴۹ درصد آن از پلاستیک بازیافتی تهیه شده است. این دستگاه از طریق درگاه USB به تلویزیون شما وصل می‌شود و دارای یک کنترلر از راه دور و رابط کاربری کاملا جدید است که ظاهر مدرن‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دانگل کروم‌کست از جدیدترین فرمت‌های تلویزیونی از جمله 4K HDR و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. کنترلر این دستگاه دکمه‌ای مخصوص گوگل اسیستنت و میکروفنی برای استفاده از فرمان‌های صوتی دارد. این سیستم حالا دارای قابلیت جستجوی عمومی است که به شما اجازه می‌تواند داخل سرویس‌های مختلف به دنبال فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود بگردید.

این دستگاه در زمان عرضه از سرویس استریم بازی استیدیا پشتیبانی نمی‌کند، اما با پشتیبانی از نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و سرویس‌های پرشمار دیگر به بازار می‌آید.

Google Nest Audio

image

بلندگوی هوشمند Nest Audio جایگزین بلندگوی Home محصول سال ۲۰۱۷ خواهد شد. این دستگاه شبیه نسخه کوچک‌تر Home Max است که بدنه‌ای پارچه‌ای دارد و در بخش جلویی آن چند LED مخفی تعبیه شده است. بالای Nest Audio چند دکمه لمسی برای کنترل صدا و پخش موسیقی قرار گرفته است.

بلندگوی جدید Nest Audio حدود ۷۵ درصد حجم صدا و ۵۰ درصد بیس بالاتری نسبت به نسل قبلی دارد. این دستگاه مجهز به اکولایزر خودکار و قابلیت Ambient IQ هوشمند است که با توجه به نویز محیطی حجم صدا را تنظیم می‌کند. اگر از دو بلندگوی Nest Audio استفاده کنید، می‌توانید صدای استریو داشته باشید. این دستگاه برای تشخیص سریع‌تر صدا از تراشه اختصاصی هوش مصنوعی گوگل بهره می‌برد.

بلندگوی هوشمند Nest Audio با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و ۷۰ درصد از بدنه آن با پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. این دستگاه از ۱۵ اکتبر به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)