خانهاخبار
گلکسی نوت 20 اولترا رتبه نخست را در ارزیابی گوشی‌های هوشمند کشور آمریکا به دست آورد

گلکسی نوت 20 اولترا رتبه نخست را در ارزیابی گوشی‌های هوشمند کشور آمریکا به دست آورد

نوت 20 اولترا در حقیقت جدیدترین گوشی سامسونگ است که تا این لحظه معرفی شده.
۱۳۹۹/۷/۹

آقای Chae Sae-rom گزارشگر Yonhap News سئول اعلام کرده است که استراتژی سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی (2020) سبب شده تا اسمارت فون گلکسی نوت 20 اولترا در ارزیابی یک مجله به نام Consumer Reports در ایالات متحده، در رده گوشی های هوشمند رتبه اول را کسب کرد.

بر اساس این گزارش، که در تاریخ 22 سپتامبر سال جاری میلادی منتشر شده، مجله Consumer Report  ایالات متحده، آخرین گوشی‌های هوشمند از زمان عرضه سری Galaxy Note 20 را مورد ارزیابی قرار داده و Galaxy Note 20 Ultra  با نمره کل 85 در رتبه نخست قرار گرفت.

گوشی هوشمند آيفون 11 پرو مکس که پیش از این در جایگاه اول قرار گرفته بود، با آمدن گلکسی نوت 20 اولترا به ربته دوم سقوط کرد. نسخه 5G گلکسی S20 نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. این محصولات همگی موفق به کسب امتیاز 85 شده‌اند، اما از لحاظ اعشار، تفاوت‌هایی میان آن‌ها وجود دارد که سبب شده تا این گوشی‌های هوشمند در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گیرند.

image

 

اسمارت فون گلکسی نوت 20 اولترا موفق شده است تا عنوان Excelent مترادف واژه عالی را در حوزه پردازنده، نمایشگر و راحتی کار را دریافت کند.

از سرعت بالای این گوشی هوشمند، عمر مفید باتری 36.5 ساعته آن با یک بار شارژ و از عملکرد فوق‌العاده دوربین نیز تعریف و تمجید به عمل آمده است.

مجله Consumer Reports در گزارش خود پیرامون گلکسی نوت 20 چنین عنوان کرده است:

دوربین گلکسی نوت 20 اولترا به سختی از دوربین آیفون 11 پرو مکس فراتر رفته و بالاترین سطح را در بین دوربین گوشی‌های هوشمند دارد. تصویر ثابت دوربین عقب و عملکرد کلی دوربین سلفی بسیار عالی است.

به عنوان نقطه ضعف‌های گلکسی نوت 20 اولترا از دید مجله Consumer Reports می‌توان به موارد سنگین بودن، بزرگ بودن (6.9 اینچ) و کیفیت پایین تر از حد استاندارد هدفون‌های آن اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ایمان

۱۳۹۹/۷/۹
سامسونگ بی رقیب?????????????????????????????????????