خانهاخبار
هوآوی میت X2 مجوز وای‌فای دریافت کرد

هوآوی میت X2 مجوز وای‌فای دریافت کرد

احتمالا زمان زیادی تا رونمایی از نسل جدید موبایل تاشوی هوآوی باقی نمانده است. این دستگاه به‌تازگی از WiFi Alliance مجوز گرفته و همین مسئله می‌تواند بر احتمال عرضه قریب‌الوقوع آن دامن بزند.
۱۳۹۹/۷/۱۱

هوآوی احتمالا در ماه اکتبر از سری میت ۴۰ رونمایی خواهد کرد، اما سوالی که هنوز بی‌پاسخ باقی مانده این است که آیا Mate X2 نیز همراه این پرچمدار معرفی خواهد شد؟ در حال حاضر شواهدی وجود دارد که از عرضه زودهنگام میت ایکس ۲ خبر می‌دهد. چندی پیش دستگاهی از این برند در پایگاه داده چینی TENAA حاضر شد که گفته می‌شد همان میت ایکس ۲ است. حالا همان دستگاه با اسم رمز Teton از اتحادیه وای‌فای مجهز گرفته و همین موضوع می‌تواند نشان دهد که این محصول احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود.

افشاگر چینی شبکه اجتماعی ویبو، Digital Chat Station، تصویری از مجوز وای‌فای این گوشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد میت ایکس ۲ از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار خواهد آمد. این افشاگر مدعی است که میت ایکس ۲ به تراشه Kirin 9000 مجهز خواهد شد و برای ارتباطات وای‌فای از تراشه HiSilicon Hi1105 استفاده خواهد کرد.

image

پیش‌تر در ماه اوت گفته شده بود که تولید نمایشگر این گوشی آغاز شده است. طبق شایعات، میت ایکس ۲ احتمالا نمایشگری با قابلیت تا شدن به سمت داخل، شبیه گلکسی زد فولد ۲، خواهد داشت. اندازه این پنل احتمالا به ۸.۳ اینچ می‌رسد و از سوی خود سامسونگ تامین می‌شود. این نمایشگر احتمالا از رزولوشن ۲۲۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

انتظار داریم میت ایکس ۲ دوربین چهارگانه‌ای با لنزهای ۴۰ مگاپیکسلی + ۴۰ مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۱۲ مگاپیکسلی (تله‌فوتو) + زمان پرواز داشته باشد. این تلفن هوشمند منعطف احتمالا در مدل‌هایی با رم ۸/۱۲/۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد داشت. میت ایکس ۲ احتمالا یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)