خانهاخبار
وان پلاس 8T با 12 گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شد

وان پلاس 8T با 12 گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شد

پرچمدار آتی وان پلاس به‌تازگی از سرویس بنچمارک گیک‌بنچ سردرآورده و حالا می‌دانیم که این گوشی حداقل یک نسخه با 12 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت.
۱۳۹۹/۷/۱۱

وان پلاس ۲۳ مهر از پرچمدار بعدی خود یعنی وان پلاس 8T رونمایی خواهد کرد. مدیرعامل این شرکت دیروز تایید کرد که امسال خبری از وان پلاس 8T پرو نخواهد بود. در شایعات ذکر شده که وان پلاس 8T از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. حالا دو هفته مانده به رونمایی، نتایج بنچمارک این گوشی در پلتفرم گیک‌بنچ منتشر شده است.

وان پلاس 8T با نام OnePlus KB2000 در گیک‌بنچ حاضر شده و از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. گیک‌بنچ می‌گوید سرعت فرکانس پایه این پردازنده ۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود. 8T همچنین ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید. این گوشی در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب به امتیازات ۳۸۴۳ و ۱۱۷۱۴ دست یافته است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، وان پلاس 8T احتمالا نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع SAMOLED با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد داشت. این گوشی احتمالا علاوه بر مدل ۱۲ گیگابایتی در نسخه‌ای با ۸ گیگابایت رم به بازار می‌آید. دوربین سلفی 8T یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و در قاب عقب دوربین چهارگانه‌ای متشکل از لنزهای ۴۸ + ۱۶ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

پرچمدار بعدی وان پلاس از ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی حافظه داخلی بهره خواهد برد و انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. انتظار داریم که این تلفن هوشمند در دو نسخه سبز و نقره‌ای به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)