خانهاخبار
شایعه حذف هدفون از جعبه آيفون 12 تبدیل به واقعیت می‌شود؟

شایعه حذف هدفون از جعبه آيفون 12 تبدیل به واقعیت می‌شود؟

آیا اپل در نهایت هندزفری را از جعبه IPhone 12 حذف می‌کند؟ در این مطلب با ما همراه شوید.
۱۳۹۹/۷/۱۱

اپل واچ سری ششم در جعبه خود، آداپتور شارژری را به همراه نداشت و همین موضوع، اذهان اهالی دنیای تکنولوژی را به سمت شایعه‌ای که پیش تر نقل شده بود، برد. چندی قبل در منابع خبری، حرف و حدیثی در مورد حذف آداپتور شارژر از جعبه آیفون 12 مطرح شده بود. اما این تمام ماجرا نبود. چرا که پس از آن، برخی تحلیل گران نیز بر این باور بودند که اپل برای آیفون 12، هدفون‌هایی که درون جعبه قرار می‌گیرد را نیز در نظر نخواهد گرفت.

image

اما امروز وب سایت MacRumors با گشت و گذار و جست و جو در کدهای دومین نسخه آزمایشی IOS 14.2، به شایعات پیرامون حذف هدفون از درون جعبه آيفون 12 دامن زد و آن را واقعی دانست.

در کدهای اولین نسخه آزمایشی سیستم عامل آي او اس 14، زمانی که صحبت از RF energy exposure به میان آمده است، اپل از عنوان supplied headphones به معنای هدفون عرضه شده یاد کرده بود.

image

 

اما حالا در نسخه آزمایشی دوم این پلتفرم، شاهد حذف عبارت supplied هستیم.

image

 

همچنین رندرهایی که پیش تر از جعبه آيفون 12 در رسانه‌های خبری منتشر شده بود، جایی برای قرار گرفتن هدفون و آداپتور در آن دیده نمی‌شد. به این ترتیب ارتفاع جعبه این محصول تا حد زیادی کمتر خواهد شد و در نهایت، تنها شاهد یک عدد آیفون و کابل شارژ USB Type-C و دفترچه راهنما در آن خواهیم بود. آداپتور شارژ 20 واتی این محصول که اخیرا تصویر آن منتشر شده، به صورت جداگانه در فروشگاه ها به فروش می‌رسد.

image

 

اما حالا شاهد آن هستیم که هدفون هایی که پیش تر در جعبه آیفون‌ها دیده می‌شد نیز از درون جعبه آيفون 12 خارج خواهد شد و برای بهره مندی از این وسیله، باید آن را نیز به صورت جداگانه خریداری کنید. به نظر می‌رسد که از طرفی اپل قصد دارد تا با این روش، جلوی افزایش قیمت آيفون 12 نسبت به نسل‌های پیشین را گرفته و از طرف دیگر، آن ها می‌خواهند تا فروش ایرپادها را به این ترتیب بیشتر و بیشتر کنند.

آیفون 12، اولین محصولی از کمپانی اپل خواهد بود که به تکنولوژی نسل پنجم شبکه‌ های مخابراتی (5G) مجهز خواهد شد. همین موضوع سبب خواهد شد تا قیمت اولیه قطعات تا حدی افزایش پیدا کند.

image

 

بر اساس پیش بینی‌ها، اهالی کوپرتینو در تاریخ سیزدهم اکتبر مصادف با بیست و دوم مهر ماه رویدادی را به صورت آنلاین برگزار کرده و خانواده آیفون 12 را در این تاریخ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۹/۷/۱۱
بهتر نیست اپل جعبه رو هم حذف کنه و تو پاکت پلاستیک و بصورت فله ای گوشی رو بفروشه؟
بعید نیست کم کم مثلا باطری رو هم جداگانه بفروشه. بالاخره اپل خرجش بالاست.