خانهاخبار
آیفون 12 مینی و آیفون 12 با ظرفیت پایه 64 گیگابایتی به بازار می‌آیند

آیفون 12 مینی و آیفون 12 با ظرفیت پایه 64 گیگابایتی به بازار می‌آیند

به‌گزارش افشاگر جان پراسر، دو مدل کوچک‌تر آیفون که نمایشگرهای 5.4 و 6.1 اینچی خواهند داشت زودتر به بازار می‌آیند و با ظرفیت پایه 64 گیگابایتی عرضه خواهند شد.
۱۳۹۹/۷/۱۰

شایعات حاکی از آن است که رویداد معرفی سری آیفون ۱۲ در تاریخ ۲۲ مهر برگزار خواهد شد. حالا به‌تازگی افشاگر معروف، جان پراسر، در گزارشی تازه اطلاعات جدیدی را درباره نسخه‌های نهایی آیفون ۱۲ فاش کرده است.

پراسر می‌گوید ارسال اولین دستگاه‌های آیفون ۱۲ به توزیع‌کنندگان از تاریخ ۱۴ مهر آغاز می‌شود و شامل مدل‌های ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ مینی و ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ خواهد بود. او ضمن تایید نام تجاری آیفون ۱۲ مینی مدعی است که مدل‌های پرو در همان روز ۲۲ مهر معرفی می‌شوند اما در ماه نوامبر وارد بازار خواهند شد.

پراسر همچنین اظهار دارد که مدل‌های مقرون به‌صرفه آیفون ۱۲ در نسخه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند. او پیش‌تر در ماه مه گفته بود که نسخه پایه این دستگاه‌ها ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، اما حالا می‌گوید که دلیل اشتباهش در انتشار اطلاعات قبلی این بوده که آن گزارش مدت‌ها قبل از پایان فرآیند تولید به دستش رسیده بود. حالا به نظر می‌رسد که فقط آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هستند که نسخه پایه ۱۲۸ گیگابایتی خواهند داشت.

گزارش پراسر اکنون با گزارش افشاگر خوش‌نام توئیتری، L0vetodream، مطابقت پیدا کرده که از ماه مه گفته بود دو آیفون کوچک‌تر با ظرفیت پایه ۶۴ گیگابایتی و دو آیفون بزرگ‌تر با ظرفیت پایه ۱۲۸ گیگابایتی به بازار می‌آیند. پراسر سابقه پرفراز و نشیبی در زمینه افشای اطلاعات دارد و گاهی اوقات جزئیات را به‌درستی و گاهی اوقات به‌اشتباه منتشر می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)