خانهاخبار
وان پلاس بر شایعات مربوط به نورد بعدی دامن زد

وان پلاس بر شایعات مربوط به نورد بعدی دامن زد

صفحه رسمی وان پلاس نورد در اینستاگرام پستی را به اشتراک گذاشته که احتمالا به تلفن هوشمند میان‌رده بعدی این شرکت اشاره دارد.
۱۳۹۹/۷/۹

از زمان معرفی وان پلاس نورد حدود دو ماه می‌گذرد. این شرکت پیش از معرفی میان‌رده خود اعلام کرده بود که نورد آغازگر مسیری از تلفن‌های هوشمند خوش‌قیمت خواهد بود و صرفا به یک دستگاه محدود نمی‌شود. حالا ظاهرا زمان زیادی تا معرفی وان پلاس نورد بعدی باقی نمانده است، چون اینستاگرام این شرکت خبری را در این رابطه منتشر کرده است.

صفحه اینستاگرام رسمی وان پلاس نورد با انتشار پستی حاوی لوگوی وان پلاس اعلام کرد که به‌زودی اخبار تازه‌ای را به اشتراک خواهد گذاشت. چند هفته پیش در شایعات اعلام شد که وان پلاس می‌خواهد موبایل مقرون به‌صرفه جدیدی را راهی بازار آمریکا کند و اسم این دستگاه OnePlus Nord N10 5G خواهد بود.

Nord N10 5G احتمالا نمایشگری ۶.۴۹ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. نورد N10 5G در بخش دوربین اولین موبایل این شرکت خواهد بود که به لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. این گوشی همچنین یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

سایر مشخصات این تلفن هوشمند هنوز نامشخص است اما گفته می‌شود که قیمت آن زیر ۴۰۰ دلار خواهد بود. وان پلاس احتمالا با N10 5G می‌خواهد به رقابت با پیکسل 4a و آیفون SE 2020 برود. با این حال، باید صبر کنیم تا ببینیم کاهش هزینه‌های تولیدی این دستگاه محصول باکیفیتی را به دست کاربران خواهد رساند یا خیر.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)