خانهاخبار
آیفون 12 پرو مکس، قدرتمند ترین عضو خانواده آیفون‌های 2020

آیفون 12 پرو مکس، قدرتمند ترین عضو خانواده آیفون‌های 2020

اپل در آینده نزدیک، آیفون 12 را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۷/۹

بر خلاف اعلام آقای مینگ چی کو، تحلیل گر موسسه TF International Securities مبنی بر عدم مجهز بودن هیچ یک از اعضای خانواده آیفون 2 به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی، به نظر می‌رسد که اهالی کوپرتینو یک سورپرایز تمام و عیار برای علاقمندان به این محصولات در نظر گرفته‌اند.

ظاهرا اپل قصد دارد تا بهترین مدل این خانواده، یعنی آيفون 12 پرو مکس را از سایر گزینه‌ها متمایز کرده و قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیزی را برای آن در نظر گیرد که این موارد حتی در مدل آیفون 2 پرو نیز مشاهده نخواهد شد. در این مطلب می‌‌خواهیم به صورت تخصصی به این موضوع بپردازیم. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.

اضافه شدن نمایشگری با نرخ رفرش 20 هرتزی و بهره مندی این گزینه از سنسور LiDAR به این معناست که آیفون 12 پرو مکس، به عنوان گران قیمت ترین عضو این خانواده شناخته خواهد شد و کاربرانی که قادر به پرداخت هزینه کافی برای خرید آن داشته باشند، مسلما از امکانات جذاب و هیجان انگیزی برخوردار خواهند بود. همچنین از آن جا که درخواست برای خرید این محصول در میان طرفداران اپل به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کرده است، لذا پیش بینی می‌شود که آیفون 2 پرو مکس به تنهایی با فروش 80 میلیونی در سال جاری میلادی (2020) روبرو شود.

image

 

آقای مکس وینباخ، یکی از تحلیل گران و افراد سرشناس در حوزه افشاسازی اسرار شرکت‌ّای فعال در حوزه تکنولوژی به همراه کانال یوتیوب EverythingApplePro اعلام کرده است که یک قابلیت جذ اب دیگر از سوی اپل برای آيفون 12 پرو مکس نیز در نظر گرفته که آن هم چیزی جز بهره مندی این محصول از مودم پشتیبانی کننده از شبکه mmWave 5G نیست. این در حالی است که سایر مدل‌های از شبکه sub-6GHz پشتیبانی خواهند کرد. به این ترتیب نسخه پرو مکس این خانواده از سرعت دانلود و آپلود فوق العاده زیادی در حوزه شبکه 5G بهره مند خواهد بود. البته بد نیست بدانید که در مقایسه با نسخه 4G، محصولات دارای مودم sub-6GHz از سرعت بیشتری برخوردار خواهند بود.

حدس و گمان‌های بسیاری از افراد فعال در حوزه تکنولوژی حاکی از آن است که انتخاب آیفون 12 پرو مکس برای خیلی از افراد، بیشتر به خاطر بهره مندی آن از نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی است و درصد کمی از این اشخاص، به دلیل برخورداری آیفون 12 پرو مکس از مودم mmWave حاضر به خرید آن خواهند شد.

به دلیل برخورداری آیفون 12 پرو مکس اپل از نمایشگر 6.7 اینچی، باتری بزرگتر با ظرفیت بیشتری را نیز در این محصول شاهد خواهیم بود. اگر این موضوع را در کنار تراشه قدرتمند و بهبود یافته مبتنی بر معماری 5 نانومتری A14 Bionic جدید بگذاریم، مطمئنا کاربران این محصول را شدیدا شگفت زده خواهیم دید.

سه لنز به همراه سنسور LiDAR همچنین قابلیت‌های جدید و جذابی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و همچنین در شاخه عکاسی، ‌شاهد تصاویری با افکت بوکه فوق العاده‌ای خواهیم بود. البته ممکن است خیلی از افراد، تمایلی به عکاسی های پیشرفته نداشته و بودن یا نبودن این قطعه سخت‌افزاری، برای آن ها تفاوتی نداشته باشد.

شما به عنوان یکی از کاربران حرفه ای گوشی های هوشمند، چه انتظاراتی از آیفون 12 پرو مکس خواهید داشت؟ لطفا نظرات خود را با ما و دیگر کاربران جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)