خانهاخبار
نوکیا 9.3، نوکیا 7.3 و نوکیا 6.3 احتمالا در ماه نوامبر معرفی می‌شوند

نوکیا 9.3، نوکیا 7.3 و نوکیا 6.3 احتمالا در ماه نوامبر معرفی می‌شوند

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت NPU، شرکت HMD در حال برنامه‌ریزی رویدادی برای ماه نوامبر است تا محصولات آتی خود از جمله پرچمدار نوکیا 9.3 را معرفی کند.
۱۳۹۹/۷/۸

شرکت HMD Global در نظر دارد تا جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود را در حوالی ماه نوامبر (نیمه دوم آبان تا نیمه اول آذر) معرفی کند. طبق شایعات موجود باید منتظر از راه رسیدن سه گوشی با نام‌های نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 باشیم.

image

به گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، اچ‌ام‌دی گلوبال در حال پشت سر گذاشتن آخرین مراحل توسعه است و در ماه سپتامبر یا اکتبر آزمایش‌های انتهایی خود را به پایان می‌رساند. منابع آگاه به ماجرا می‌گویند گوشی‌های جدید نوکیا به‌زودی معرفی می‌شوند و این رونمایی در مراسم بزرگی در ماه نوامبر اتفاق خواهد افتاد. در گزارش‌های قبلی به نوکیا ۶.۳ اشاره نشده بود، اما حالا احتمال بیشتری داده می‌شود که این گوشی هم در مراسم ماه نوامبر معرفی شده یا حداقل اطلاعاتی درباره آن منتشر شود.

وب‌سایت NPU می‌گوید HMD فعلا در حال برنامه‌ریزی این رویداد است، پس این احتمال وجود دارد که برگزاری آن به‌تعویق بیفتد. با این حال، اگر مشکل غیرمنتظره‌ای به‌وجود نیاید، تلفن‌های هوشمند نوکیا در ماه نوامبر یا نهایتا دسامبر معرفی می‌شوند.

image

نوکیا ۹.۳ پیورویو جدیدترین پرچمدار این شرکت خواهد بود که احتمالا از اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام استفاده می‌کند. نوکیا ۷.۳ به احتمال زیاد از اسنپدراگون ۶۹۰ بهره‌مند می‌شود، و در آن سو نوکیا ۶.۳ از تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۶۷۵ استفاده خواهد کرد. البته این‌ها همه گمانه‌زنی است و فعلا نمی‌توانیم آن‌ها را قطعی تلقی کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)