خانهاخبار
مشخصات فنی کامل سری شیائومی Mi 10T لو رفت

مشخصات فنی کامل سری شیائومی Mi 10T لو رفت

چیزی تا رونمایی رسمی از می 10T و می 10T پرو باقی نمانده، اما حالا مشخصات کامل این دو گوشی از سوی افشاگران فاش شده است.
۱۳۹۹/۷/۷

سری شیائومی Mi 10T نهم مهرماه رسما معرفی می‌شود. حالا کمتر از دو روز مانده به رونمایی این خانواده، مشخصات و رندرهای آن از سوی افشاگر توئیتری فاش شده است. در این گزارش Mi 10T و Mi 10T Pro را می‌بینیم که شباهت‌های زیاد و تفاوت‌های کمی با یکدیگر دارند.

شیائومی می 10T و می 10T پرو احتمالا از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن +FHD بهره می‌برند و دوربین سلفی آن‌ها درون حفره‌ای در گوشه سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. برخلاف سری می 10 که در حال حاضر در بازار وجود دارد، می 10T به‌جای نمایشگر OLED از IPS LCD استفاده می‌کند. به‌همین خاطر، این خانواده حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهد داشت و در عوض از حسگر جانبی و تشخیص چهره استفاده می‌کند.

image

سری می 10T احتمالا از نرخ نوسازی بسیار بالای ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد، اما شارژ سریع پایین‌تری نسبت به قبل خواهند داشت و توان آن ۳۳ وات پیش‌بینی می‌شود. می 10، می 10 پرو و می 10 الترا همگی شارژر ۱۲۰ واتی داشتند و دو مدل انتهایی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کردند. انتظار می‌رود که می 10T و می 10T پرو با باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی به بازار بیایند.

درست مثل می 10، می 10T و می 10T پرو هم از سنسور تله‌فوتو چشم‌پوشی می‌کنند. می 10T احتمالا دوربین سه‌گانه‌ای با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. در آن سو، می 10T پرو به‌جای لنز ۶۴ مگاپیکسلی از یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری استفاده می‌کند. هر دو گوشی در بخش سلفی لنز ۲۰ مگاپیکسلی دارند.

قلب تپنده این دو گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود و هر دو در نسخه‌های پایه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شوند. البته مدل پرو یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی هم خواهد داشت. می 10T در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی به بازار می‌آید و مدل پرو هم علاوه بر این رنگ‌ها یک مدل آبی‌رنگ دارد. در انتهای مطلب می‌توانید مشخصات کامل‌تر این دو گوشی را مشاهده کنید.

می 10T پرو احتمالا با قیمت پایه ۶۹۹ یورو وارد بازار می‌شود ولی هنوز اطلاعات موثقی از قیمت پایه می 10T در دسترس نیست. با این حساب، می 10T پرو از می 10 که با قیمت پایه ۷۹۹ یورو عرضه شده بود ارزان‌تر خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)