خانهاخبار
کالبدشکافی LG Wing، مکانیسم نمایشگر چرخان آن را به نمایش می‌گذارد

کالبدشکافی LG Wing، مکانیسم نمایشگر چرخان آن را به نمایش می‌گذارد

محصول جدید ال جی چندی است که معرفی شده و در دسترس خریداران قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۷/۷

اسمارت فون جدید کمپانی ال جی با نام LG Wing را می‌توان یکی از جذاب ترین و خلاقانه ترین محصولاتی دانست که در سال جاری میلادی (2020) معرفی و روانه بازار شده است. در ویدئوی کالبدشکافی این گوشی هوشمند، ساختار و مکانیسم لولای قرار گرفته در زیر نمایشگر دوم جهت چرخش و فعالیت دیگر، به صورت کامل مشخص شده است.

کمپانی ال جی در روند فعالیت خود، همواره دست به خلاقیت و نوآوری زده و هیچ گاه از بروز آن احساس خطر نکرده است. گوشی هوشمند ال جی وینگ نیز به صورت کامل، گویای این موضوع است. این محصول چندی است که در اختیار افراد برجسته در حوزه بررسی قرار گرفته و این روزها، شاهد انتشار ویدئوهای مختلف پیرامون این گوشی هوشمند هستیم. آقای زک نلسون از تیم JerryRigEverything به تازگی ویدئویی از کالبدشکافی این محصول در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که آن را در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم.

image

 

کمپانی ال جی نیز ویدئوی جذابی را در وب سایت خود طراحی کرده که با یک انیمیشن جالب، سیستم چرخش نمایشگر دوم LG Wing را به نمایش گذاشته است. این فایل ویدئویی، خاطرات سرفیس بوک اورجینال که در سال 2015 معرفی شد را برای ما زنده می‌کند. اما فایل ویدئویی آماده شده توسط آقای زک نلسون چیز دیگری است و مکانیسم چرخش نمایشگر دوم این گوشی هوشمند را به صورت کامل به نمایش گذاشته است.

مهندسان کره‌ای، کابل روبان انعطاف پذیر را از طریق یک سواخ مدوم در گوشه‌ای از PCB (با نام مستعار مدار چاپی) چرخانده‌اند تا به این ترتیب، پنل چرخان نمایشگر را به بدنه اصلی دستگاه متصل کنند. مسئولان ال جی مدعی شده‌اند که این مکانیسم قادر است تا پیش از هرز و خراب شدن، دست کم 200 هزار بار پاسخگوی چرخش از سوی کاربر بوده و در صورتی که شما روزی 100 بار آن را باز و بسته کنید، دو هزار روز طول خواهد کشید تا نیاز به تعمیر پیدا کند.

برای اجزای مکانیکی، کنار آمدن با این اعداد و ارقام امری بسیار آسان به حساب می‌آید. اما برای یک روبان انعطاف پذیر پیچیده شده حول این محور، قضیه کمی متفاوت و هیجان انگیز است. یک قفل دوتایی، فنرهای دوگانه و یک میراگر هیدرولیکی وجود دارد که تمامی آن ها روی دو صفحه پرچ شده است و در اطراف آن سوراخ چرخانده می شود تا کابل روبان انعطاف پذیر از آن عبور کند. تمامی این ساختار مهندسی شده، کمک می‌کند هر دفعه که شما نمایشگر دوم را باز و بسته می‌کنید، روند انجام آن بسیار نرم و روان انجام شود.

اگر برای این محصول به دنبال قابلیت مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار هستید، مطمئنا ناامید خواهید شد. چرا که به دلیل وجود قطعات سخت‌افزاری متحرک، امکان فراهم آوردن چنین قابلیتی برای مهندسان ال جی وجود نداشته است. البته تیم طراحی کننده این گوشی برای مقاومت در برابر باران ناگهانی، قطعات داخلی را با لایه‌ای پوشانده اند که قطرات آب را به سمت خارج دفع می‌کند و این موضوع، یک امتیاز مثبت برای LG Wing به حساب می‌آيد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)