خانهاخبار
اخبار بد برای دارندگان پیکسل 4 همچنان ادامه دارد!

اخبار بد برای دارندگان پیکسل 4 همچنان ادامه دارد!

اگر از جمله دارندگان Pixel 4 گوگل هستید، خواندن این خبر شما را ناراحت خواهد کرد!
۱۳۹۹/۷/۷

گزارش جدیدی که توسط کاربران پیکسل 4 گوگل نقل شده، حکایت از بروز مشکلی جدید در این محصول دارد. اسمارت فون Pixel 4، حتی با وجود آپدیت به اندروید 11 و بر طرف شدن باگ‌های آن، هنوز از مشکلاتی جدی در حوزه باتری رنج می‌برد.

گزارشی جدید که توسط اندروید پلیس منتشر شده، حاکی از آن است که محصول سال گذشته در هر دو حوزه شارژ و مصرف، با مشکلات باتری روبرو است و هر دو آن ها، به ایرادات سخت افزاری این محصول برمی‌گردد.

اولین مشکل و در واقع بزرگ ترین آن، به ایرادی که در هنگام شارژ رخ می‌دهد، مربوط می‌شود. محصولات یاد شده در حال شارژ شدن، روی درصدی معین باقی مانده و دیگر فرآیند شارژ آن ها طی نمی‌شود.

از طرف دیگر، مورد بعدی به ایرادات دستگاه در حین استفاده بر می‌گرد. کاربران زیادی از این موضوع شکایت داشته‌اند که پیکسل 4 یا پیکسل 4 XL آن ها در حین شارژ شدن، به صورت ناگهانی درصد زیادی از شارژ را از دست داده، به صفر رسیده و خاموش می‌شود.

به عنوان مورد آخر، باید این مشکل اشاره کنیم که برخی کاربران با آیکون علامت سوال روی باتری خود روبرو می‌شوند. به صورت معمول، بسیاری از گوشی‌های هوشمند اقدام به نمایش درصد باتری یا مقدار باقی مانده آن در این قسمت می‌کنند. حال نشان داده شدن آیکون علاقمت سوال روی باتری، نشان از بروز مشکلی جدی دارد.

image

 

با وجود تمام مشکلاتی که توسط کاربران گزارش شده است، اما به نظر می‌رسد که این موارد به صورت کامل به سخت افزار دستگاه مربوط می‌شود. به عنوان مثال یکی از کاربران مدعی شده است که با فشار دادن قسمت پشتی بدنه، موفق شده تا این مشکل را حل کند. او در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که فشار وارده، باید در سمت راست لوگوی گوگل و در پشت بدنه بدنه اعمال شود.

این موضوع حاکی از‌آن است که احتمالا فقدان یکی از قطعات یا شل شددن کابل‌های متصل به باتری، سبب بروز این معضل شده است. البته این روش، به هیچ عنوان راه حل مشکل یاد شده نیست و این ایراد بعد از مدتی مجددا باز می‌گردد.

بد نیست بدانید که پیکسل 4 گوگل، تنها محصول این شرکت نیست که با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کند. گوشی هوشمند مقرون به صرفه این کمپانی با نام Pixel 4a نیز با ایراداتی در حوزه لمس صفحه نمایش روبرو است. البته به نظر می‌رسد که این معضل به یک باگ نرم‌افزاری مربوط بوده که با ارائه یک آپدیت، بر طرف خواهد شد.

در طی سال‌های اخیر، ایرادات مختلفی در هر یک از محصولات پیکسل معرفی شده دیده می‌شود که از جمله آن ها می‌توان به مشکلات کاربران با دوربین، سیستم پردازشی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

مانند دفعات گذشته، باید بدانید که گوگل از مشکلات به وجود آمده مطلع است و در صدد رفع آن ها برآمده است. به این ترتیب با مراجعه به دفاتر خدماتی این برند، می‌توانید این مشکل را برای همیشه رفع کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۹/۷/۷
فکر کنم از اولش هم اشتباه بود که گوگل خودش تصمیم گرفت سخت افزار گوشی رو هم خودش تولید کنه. فکر کنم اولین گوشیهای گوگل که با همکاری اچ تی سی و ال جی (نکسوس) و سامسونگ ساخته شدند، مشکلات کمتری نسبت به گوشیهای امروزه ی این شرکت داشتند.