خانهاخبار
از تعمیرات موبایل و قطعات و لوازم تعمیرات موبایل چه می دانید؟

از تعمیرات موبایل و قطعات و لوازم تعمیرات موبایل چه می دانید؟

تلفن همراه به عنوان مهم‌ترین بخش زندگی هر فرد در دنیای امروز به شمار می‌آید. در نظر بگیرید که موبایل‌تان از شما گرفته شود و یا مشکلی برای آن پیش بیاید. برای همه ما پیش آمده است که به دلایل مختلفی چند ساعت و یا چند روز از گوشی خود دور باشیم.
۱۳۹۹/۷/۶

تلفن همراه به عنوان مهم‌ترین بخش زندگی هر فرد در دنیای امروز به شمار می‌آید. در نظر بگیرید که موبایل‌تان از شما گرفته شود و یا مشکلی برای آن پیش بیاید. برای همه ما پیش آمده است که به دلایل مختلفی چند ساعت و یا چند روز از گوشی خود دور باشیم. این مشکلات می‌‌تواند حول محور خرابی‌ها و تعمیرات موبایل و یا تبلت باشد. بیشتر کاربران این دستگاه‌ها به دلایلی چون گرانی ترجیح می‌دهند در هنگام پیش آمدن خرابی برای تبلت و یا گوشی، به جای تعویض و خرید مورد جدید، دستگاه خود را تعمیر کنند. از منظر دیگر به دلیل تنوع بسیار اجناس و به وجود آمدن برندهای متفرقه و اقلام غیر اورجینال و یا کیفیت پایین در بازار تلفن همراه، کاربران نمی‌توانند با اعتماد اقدام به خریداری قطعات فنی کنند.
از طرف دیگر و به دلیل تقاضای بالا، بازار تعمیرات گوشی و تبلت هم گرم شده است و فهمیدن این‌که کدام مرکز تعمیر و تعمیرکار موبایل بهتر می‌باشد، سخت شده است.

image

تمام کسانی که یک بار کارشان به بازارهای شلوغ موبایل افتاده است، می‌دانند که امروزه ترجیح هر فرد متخصص و یا غیرمتخصصی خرید و گرفتن خدمات غیرحضوری است. سایتی که مرجعی مورد اعتماد برای تمام مسایل مربوط به تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و گجت‌های مربوط به آن‎ها باشد و به طورهمزمان خدمات تعمیر و آموزش را نیز ارائه دهد شاید بسیار کم باشد.
باید گفت که این فروشگاه‌های آنلاین مرجع جایی است که می‌توانید هنگام بروز هرگونه مشکلی اعم از سخت افزاری و نرم افزاری برای تلفن هوشمند خود و یا هنگام نیاز به خرید لوازم جانبی و یا گوشی جدید به آن‌ها مراجعه کنید.

این فروشگاه‌ها قادر به تعمیر گوشی‌ های آیفون و اندرویدی، ویندوزی و... بوده و باید ارائه دهنده تمام قطعات فنی، ابزارتعمیرات، لوازم جانبی، گوشی موبایل و ساعت هوشمند باشند.

 

این مراکز با در اختیار داشتن تمام منابع مورد نیاز، باید قادر به تعمیر همه نوع خرابی‌های موبایل اعم از یک ال سی دی آسیب دیده تا تخلیه سریع باتری و عملکرد آرام گوشی باشند.

قطعات فنی موبایل که شامل ال سی دی گوشی موبایل ، فریم ال سی دی، گلس تاچ، گلس تعمیراتی، تاچ اسکرین، بک لایت ال سی دی، آی سی، دوربین، شیشه دوربین، فلت داخلی، فلت ال سی دی، کانکتور سیم کارت، کانکتور و درپوش شارژ، بازر (بلندگو)، اسپیکر (کپسول گوشی)، توری اسپیکر، خشاب سیم کارت قاب‌ها،درب پشت، قلم و نگهدارنده دوربین و سنسور موبایل است. این قطعات که از اصلی‌ترین موارد برای تعمیر هر گوشی، تبلت و یا ساعت هوشمندی هستند.

این قطعات جزو ملزومات کاری یک تکنسین تعمیرات به شمار می‌روند.
مسلما تعمیرات تلفن همراه و دستگاه‌های مرتبط به آن نیاز به ابزار خاص دارند. این ابزارآلات و دستگاه‌ها که بسیار تخصصی، شامل: لمینت گلس تعمیراتی، سپراتور گلس تعمیراتی، حبابگیر ال سی دی، پمپ وکیوم، کمپرسور، پرس فلت، فریز ال سی دی، تعویض آی سی، میکروسکوپ، آچارها، باکس یو اس بی، چراغ تعمیرات، پرس فریم ال سی دی، دستگاه تراش تعمیرات موبایل، دستگاه‌های تستر،دستگاه ایزوله تعمیرات ال سی دی، جدا کننده درب پشت، جداکننده فریم ال سی دی، کاتر گلس تعمیراتی، پروگرامرهای نرم افزاری، هیتر و هویه، منبع تغذیه و کابل، گیره مادربرد موبایل، دستگاه کاور قاب موبایل، لامپ یو وی، قالب‌های تعمیرات ال سی دی، کف چین تعمیرات، نوک هویه، روغن های تعمیراتی، شابلون آی سی موبایل، سیم لحیم و خمیر قلع، پنس تعمیرات، استیکرها
و چسب‌های تعمیرات موبایل، حلال ها و تمیزکننده‌ها، ظرف محلول، دستمال گردگیر تعمیرات، سیم مسی جدا کننده گلس تعمیراتی، پدهای تعمیر موبایل، کاتر و کاردک، غلتک چسب او سی ای، چسب او سی ای، چسب پلاریزه، دستکش انگشتی، ترموستات دستگاه‌های تعمیر موبایل، خش گیر قاب و پیچ‌های موبایل، است. 

image

این دستگاه‌ها، ابزارآلات و وسایل تعمیرات موبایل در اصطلاح عصای دست تعمیرکاران  موبایل به شمارمی‎آیند و کمتر فروشگاهی را می‌توان یافت که تمام این کالاها را با کیفیت بالا و به صورت آنلاین برای فروش داشته باشند.

رایج‌ترین مشکلاتی که برای موبایل به وجود می‌آید شکستگی گلس و ال سی دی، آبخوردگی، مشکلات مربوط به آنتن و باتری، پاک شدن اطلاعات و... است.

در این موقعیت بازار تعمیرات تلفن همراه و ورود افراد جدیدی به شغل هم داغ شده است. حال بزرگترین مشکل در این میان یافتن تکنسین‌های حرفه‌ای در عرصه تعمیرات موبایل، خرید قطعات فنی و ابزارآلات تعمیرات است.
افرادی که بتوان با اطمینان کامل گوشی تلفن خود را به آن‌ها سپرد، تعمیرکاران متخصص دیگر مواد مصرفی خود را از آنجا تهیه کرده و یا با خیال راحت بتوان در آنجاآموزش دید.

 

- خصوصیات یک سایت و فروشگاه مرجع تخصصی ارائه دهنده تمام خدمات مربوط به موبایل، تبلت، ساعت‌های هوشمند و متعلاقاتشان چیست؟

تسلط و حرفه‌ای بودن پرسنل:

گوشی تلفن همراه وسیله‌ای بسیار حساس و ظریف است. قطعا خدمات مربوط به این وسیله حساس نیاز به فردی حرفه‌ای دارد.

تعمیرکاری که گوشی موبایل خود را به آن می‌سپارید و یا کارشناسی که از آن خرید می‌کنید باید دارای تجربه، علم و سابقه درخشان باشد.

یک سایت موبایل مرجع باید خود را با علم روز دنیا همگام کرده و تسلط کافی به  تکنیک‌های جدید داشته باشد.

معتمد بودن:

از آنجایی که امروزه ما تمام کارهای خود را با تلفن همراه‎مان انجام می‌دهیم و درون آن خیلی از اطلاعات شخصی‌مان را نگه‌داری می‌کنیم، اطلاعاتی همچون ایمیل‌ها، رمزها، شماره تلفن‌ها، عکس‌ها و... باطبع نمی‌توانیم گوشی موبایل خود را در اختیار هر کسی قرار دهیم و یا با ریسک استفاده از لوازم غیراصلی و کیفیت پایین موبایل خود را در معرض خطر قرار دهیم.

 

پس مرکزی که برای خود انتخاب میکنید، غیر از این‌که از نظر میزان حرفه‌ای بودن باید از نظر اخلاقی نیز مورد اعتماد باشند و شما با خیالی آسوده درخواست‎های موبایلی خود را از آن بخواهید.

مجهز بودن:

یکی از اصلی ترین ارکان یک مرکزمرجع حرفه‌ای موبایل مجهز بودن آن است. تجهیزات و ابزارآلات روز دنیا، چه برای فروش، آموزش و چه برای ارائه خدمات تعمیرات.

استفاده از ابزارآلات، قطعات فنی و تکنیک‌های قدیمی برای سری جدید گوشی‌های موبایل قطعا مناسب نبوده و آسیب زا خواهد بود.

هزینه مناسب:

به دنبال بالا رفتن گوشی‌های موبایل قیمت قطعات تعمیری و هزینه تعمیرات موبایل هم بالا رفت.
این امر بستری برای سوء استفاده بعضی افراد را به وجود آورد تا قیمت تعمیرات موبایل، فروش قطعات فنی و ابزارآلات را خیلی بالا ببرند. این امر در بعضی از مدل‌های جدید گوشی‌های موبایل بیشتر هم شده است.

یک مرکز حرفهای گوشی به هیچ وجه قیمت‌ خدمات خود را بی رویه بالا نمی‌برد. قیمت‌های غیر منطقی و بسیار بالا دلیلی بر دادن خدمات عالی نیست. یک سایت مرجع تخصصی ارائه خدمات گوشی‌های هوشمند، باید دارای تخفیفات همکاری برای تعمیرکارانی باشد که قطعات فنی، مصرفی و ابزارآلات خود را از آن سایت‎ خریداری می‌کنند.

زمان: 

گوشی موبایل هر فرد یکی از مهم‌ترین وسایل او می‌باشد و زمانی که نیاز به خدمتی برای آن پیش می‌آید، می‌تواند دردسر فراوانی را برای صاحب خود به وجود آورد.

یکی از اصلی ترین انتظارات هر فرد از یک سایت و مرکز مرجع تصصی موبایلی، سرعت بالای خدمت رسانی در کنار کیفیت بالا است.

هر چه سرعت تحویل این خدمات بالاتر باشد، مشتری نیز راضی تر خواهد بود.

در اختیار داشتن کالاهای با کیفیت:

تمام مشتریان یک سایت مرجع خدمات موبایلی، تعمیرکاران متخصص نیستن و برای مثال هیچ فردی نمی‌تواند بعد از تعمیر قطعات داخلی گوشی موبایل خود را مشاهده کند و یا کیفیت محصول خریداری شده را به دلایلی چون تنوع بالا و تخصصی بودن، بسنجد.

زمانی که به یک مرکز موبایل مراجعه می‌کنید، باید از این امر مطمئن باشید که آن مرکز بهترین کالاها و خدمات را در اختیار مشتری قرار دهد، زیرا اگر قطعه استفاده شده برای  تعمیر گوشی و یا لوازم جانبی غیراستاندارد از کیفیت پایینی برخوردار باشد، نه تنها شما را متحمل هزینه دوباره می‌کند، بلکه به گوشی موبایل شما نیز آسیب‌های جدی تری وارد می‌سازند.

image

مای فون چیست؟
شرکت مای فون با بیش از 10سال تجربه در واردات و فروش انواع قطعات فنی، ابزار تعمیرات موبایل، لوازم جانبی موبایل از کشور چین و امارات متحده عربی، افتخار ارائه انواع محصولات در این زمینه را دارد. مای فون با تکیه بر پنج اصل تحویل سریع، ضمانت اصل بودن کالا، پرداخت آنلاین، ضمانت 7روز بازگشت کالا و پشتیبانی 24ساعته توانسته است، همگام با استانداردهای جهانی فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت کند. تمام آن‌چه شما برای تعمیرات گوشی‌های موبایل بخواهید را مای فون در اختیار دارد.

مای فون ارائه دهنده محصولات تاچ و ال سی دی، لوازم تعمیرات گوشی موبایل تحت برندهای موبایل چون سامسونگ، اپل، اچ تی سی، نوکیا، ال جی، شیائومی، هواوی و... است. مشتریان این فروشگاه اینترنتی همکارانش به شمار رفته، پس در کنار کیفیت بالا، قیمتِ پایین همکاری را برای مشتریان خود لحاظ کرده است

تعمیرات موبایل، حرفه‌ای بسیار حساس و تخصصی است، مای فون با در اختیار داشتن، بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌های تعمیرات تلفن همراه، انواع خدمات تعمیرات موبایل را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. واحد تعمیرات مای فون از مجهزترین و بهترین تعمیرگاه‌های موبایل حال حاضر ایران است و با به روزترین ابزارآلات حیطه تعمیرات تجهیز شده است.

مای فون در راستای آسایش و راحتی مشتریان خود اقدام به طراحی و ارائه اپلیکیشن خود کرده است. شما به راحتی می‌توانید برای سیستم عامل Android  و iOS این اپلیکیشن را دانلود کرده و از خرید آسان لذت ببرید.

مشتریان این فروشگاه آنلاین با جستجویی ساده در سایت و یا اپلیکیشن به هر محصولی در زمینه ابزار تعمیرات، قطعات و لوازم جانبی گوشی موبایل دست یافته، خرید کرده و نحوه ارسال سفارش خود را نیز تعیین کنند. محصولات خریداری شده توسط شما به وسیله پست، تیپاکس و... ارسال خواهد شد.

با مای فون دیگر نیاز به جستجوی‌های طولانی در بازارهای موبایل ندارید، ارائه اجناس با کیفیت و اورجینال در اسرع وقت به مصرف کننده از افتخارات مای فون است.

چرا مای فون مرجعی در حوزه خدمات موبایل به شمار می‌رود:

1- بیش از یک دهه فعالیت در حوزه واردات و فروش قطعات فنی، ابزارتعمیرات موبایل و لوازم جانبی موبایل به صورت مستقیم از کشور چین و عمارات متحده عربی

2- در اختیار داشتن تکنسین‌های مجرب و قابل اعتماد

3-  تعمیرگاه مجهز به انواع ابزارآلات تعمیرات موبایل

4-  قیمت منصفانه و مناسب

۵-  سرعت و کیفیت بالا در تعمیرات

6- ارائه دهنده تمام خدمات موبایل به صورت تخصصی و یک جا

شما می‌توانید با خیالی آسوده تمامی خدمات گوشی‌های هوشمند خود را از مای فون بخواهید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)