خانهاخبار
عکس‌های جدید از کابل آیفون ۱۲ بافته شده

عکس‌های جدید از کابل آیفون ۱۲ بافته شده

به تازگی عکس‌هایی به رسانه‌ها راه پیدا کرده که ادعا می‌شود مربوط به کابل بافته شده آیفون ۱۲ است
۱۳۹۹/۷/۶

افشاگر معروف و قابل اعتماد یعنی L0vetodream@ برای اولین بار در ماه جولای بود که اعلام کرد آیفون ۱۲ با یک کابل بافته شده‌ی محکم و با کیفیت عرضه می‌شود و عکس‌هایی نیز از آن به اشتراک گذاشت. پس از آن نیز عکس‌های دیگری به سطح اینترنت راه یافت.

اما تصاویری که به تازگی منتشر شده، توسط  Mr-white به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرده و با تصاویر قبلی سازگار است. این کابل‌ها به جای یو اس بی تایپ ای از نوع یو اس بی تایپ سی است. در حال حاضر کوپرتینویی‌ها در حال تهیه‌ی یک کابل بافته شده برای مک پرو هستند که البته دارای طراحی مشابه و یکسان نیستند. کابل مربوط به مک پرو علاوه بر رنگ مشکی دارای یک لایه‌ی محافظ اضافی در قسمت کانکتور است که آیفون ۱۲ از آن بی بهره است.

image

کابل‌های لایتنینگ موجود اپل با انتقادات زیادی همراه هستند، چراکه در نقطه‌ی اتصال کابل، مستعد پوسیده شدن هستند. کابل‌های بافته شده‌ی نایلونی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند، زیرا در برابر حرکات کششی، پیچشی و خمشی از مقاومت بالاتری برخوردارند. همچنین از ظاهر به مراتب بهتری نیز بهره‌مند هستند. کابل با کیفیت بالاتر که با مک‌بوک‌های نسل فعلی سازگارهستند قطعا خبر خوبی است اما، خبر بد برای کاربران نبود ایرباد و شارژر در جعبه‌ی آیفون است. البته برخورد کاربران با این مسئله نیز دوگانه بوده و برخی آن را مثبت و برخی منفی ارزیابی کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که کابل آیفون آنچه را که انتظار داشتیم تایید می‌کند، یعنی اپل یک سال دیگر پورت لایتنینگ در آیفون را حفظ خواهد کرد و خبری از یو اس بی تایپ سی در نسل جدید آیفون‌ها نخواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)