خانهاخبار
ساعت هوشمند Garmin Venu Sq با ظاهری شبیه اپل واچ معرفی شد

ساعت هوشمند Garmin Venu Sq با ظاهری شبیه اپل واچ معرفی شد

ساعت هوشمند جدید گارمین نسخه‌ای ضعیف‌تر از Venu است که پارسال معرفی شده بود. این نسخه ظاهری متفاوت از نسخه قبلی دارد.
۱۳۹۹/۷/۵

گارمین به‌عنوان پنجمین تولیدکننده بزرگ ساعت‌های هوشمند دنیا در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ و دومین تولیدکننده بزرگ ساعت‌های هوشمند در نیمه نخست ۲۰۲۰ شناخته می‌شود. این شرکت حالا برای محکم‌تر کردن جای پای خود از ساعت هوشمند جدیدی پرده برداشته که شبیه اپل واچ SE به نظر می‌رسد.

image

ساعت هوشمند گارمین از اسم Garmin Venu Sq استفاده می‌کند و نسخه‌ای ضعیف‌تر از ساعت Venu است که پارسال معرفی شده بود. این نسخه برخلاف Venu که دایره‌ای بود، ظاهری مستطیلی‌تر دارد و از این حیث شبیه محصولات سری اپل واچ است.

image

ساعت Venu Sq نمایشگری ۱.۳ اینچی از نوع LCD دارد و وزن آن ۳۷.۶ گرم است. رزولوشن نمایشگر این محصول ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل است و از محافظ گوریلا گلس ۳ استفاده می‌کند. Venu Sq فریم آلومینیومی دارد و ضخامت آن به ۱۱.۵ میلی‌متر می‌رسد.

image

این ساعت با یک بار شارژ می‌تواند تا شش روز دوام بیاورد اما اگر GPS آن را روشن کنید، عمر دستگاه به حداکثر ۱۴ ساعت می‌رسد. Venu Sq می‌توانید در تمام طول روز وضعیت ضربان قلب، استرس، عادت‌های ماهانه زنان و در شب کیفیت خواب شما را بررسی کند. این دستگاه همچنین سنسور Pulse Ox دارد تا بتواند سطح اکسیژن خون شما را اندازه بگیرد.

image

گارمین Venu Sq با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار می‌آید. این دستگاه در رنگ‌های ارکید/متالیک، سفید/روشن و خاکستری عرضه می‌شود. ساعت یادشده نسخه‌ای تحت عنوان Venu Sq Music Edition هم دارد که از فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد و امکان پخش مستقل موسیقی را فراهم می‌کند. قیمت این نسخه ۲۴۹ دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)