خانهاخبار
آیا پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G با هم عرضه خواهند شد؟

آیا پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G با هم عرضه خواهند شد؟

در رویداد 15 اکتبر گوگل چه اتفاقی خواهد افتاد؟
۱۳۹۹/۷/۵

گوگل در تاریخ سی ام سپتامبر مصادف با نهم مهر ماه، رویدادی را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد که در خلال آن، شاهد معرفی پیکسل 5 و مدل 5G گوشی پیکسل 4a خواهیم بود. اما روز گذشته، آقای جان پراسر که یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که پیکسل 5 از پانزدهم اکتبر مصادف با بیست و چهارم مهر ماه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. علاقمندان به خرید نسخه 5G از گوشی هوشمند پیکسل 4a، باید چهار روز بیشتر منتظر مانده و در تاریخ بیست و هشتم مهر ماه، این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرند.

image

 

طبق اعلام این شخص، پیش فروش هر دو محصول یاد شده از سی ام سپتامبر مصادف با نهم مهر ماه، یعنی همان روزی که به صورت رسمی در رویدادی آنلاین به دنیای تکنوژی معرفی خواهند شد، آغاز خواهد شد. پیکسل 5 در دو رنگ Just Black و Subtle Sage از پانزدهم اکتبر مصادف با بیست و چهارم مهر ماه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اما شرایط برای نسخه 5G اسمارت فون پیکسل 4a کمی متفاوت است. این محصول در رنگ Just Black عرضه خواهد شد، اما با تأخیر چهار روزه نسبت به پیکسل 5 عرضه می‌شود. آقای جان پراسر در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که رنگ Clearly White این محصول احتمالا در روز موعود معرفی خواهد شد، اما عرضه آن به سال 2021 موکول می‌شود. همچنین ممکن است که رنگ سفید Pixel 4a 5G در نهایت کنسل شود.

پیش تر و همزمان با درز اولین شایعات پیرامون پیکسل 4a 5G، تصویر رندر شده رنگ سفید این محصول در رسانه‌های خبری دیده شده بود. در این تصویر شاهد محصولی سفید رنگ با دکمه پاور نارنجی رنگ بودیم.

image

 

بر اساس شایعاتی که تا به حال نقل شده، پیکسل 5 گوگل با قیمت 699 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و نسخه 5G گوشی پیکسل 4a نیز قیمتی معادل 499 دلار را با خود به همراه خواهد داشت.

در نهایت باید تا چهار روز آینده منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از حرف و حدیث ها که تا به حال پیرامون این محصولا مطرح شده، به واقعیت نزدیک است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)