خانهاخبار
اپلیکیشن Outlook با ظاهری جدید برای مک عرضه شد

اپلیکیشن Outlook با ظاهری جدید برای مک عرضه شد

اپلیکیشن اوت لوک مایکروسافت با طراحی جدید، در خدمت کاربران مک او اس خواهد بود.
۱۳۹۹/۷/۵

طراحان و مهندسان مایکروسافت، به تازگی زبان طراحی نرم افزار Outlook را با تغییراتی روبرو کرده و نسخه جدید آن را برای سیستم عامل مک عرضه کرده‌اند. درکنار آن، همچنین شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به نسخه آی او اس و واچ او اس این اپلیکیشن هستیم.

اخیرا هشتمین نسخه آزمایشی سیستم عامل macOS Big Sur در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و به این ترتیب، احتمالا شاهد ارائه نسخه اصلی آن ظرف چند روز یا چند هفته آتی باشیم. به همین دلیل مایکروسافت زمان مناسبی را برای آپدیت و ارائه نسخه جدید نرم افزار Microsoft Outlook انتخاب کرده است.

آپدیت مک او اس بیک سِر را می‌توان یک تغییر بزرگ در این عرصه به حساب آورد. چرا که زبان طراحی این پلتفرم تا حد زیادی تغییر پیدا کرده است. به همین دلیل طراحان ردموندی نیز سلیقه زیادی به خرج داده و رابط کاربری نرم افزار اوت لوک را تا حد زیادی با زبان طراحی جدید این سیستم عامل هماهنگ کرده‌اند. سبک طراحی آیکون ها و پنجره‌های مختلف این نرم افزار به طور کلی تغییر پیدا کده و کاملا با macOS Big Sur سازگار شده است.

image

 

در کنار بهبود برخی قابلیت‌ها و امکانات خواندن و نوشتن ایمیل‌ها، شاهد رابط کاربری جدیدی در هنگام ارسال ایمیل جدید هستیم و از طرف دیگر، حالت Single-Line View و امکان ignore کردن ایمیل‌ها نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. قابلیت‌های شخصی سازی متفاوتی از جمله پنل‌های انعطاف پذیر و موارد دیگر نیز در نسخه جدید اوت لوک گنجانده شده است که مسلما با استقبال کاربران بروبرو خواهد شد. همچنین نرم افزار Microsoft Outlook از این پس امکان تشخیص مخاطبین پر طرفدار شما را خواهد داشت و از طرف دیگر، اوت لوک قادر خواهد بود تا برخی اسامی خاص را به عنوان مخاطبین مورد علاقه نشانه گذاری کند.

image

 

در کنار سازگار شدن نسخه جدید اوت لوک با Microsoft Teams، بهبودهایی در حوزه تقویم و جستجوی رویدادها نیز رخ داده است. امکان سینک شدن تمامی اطلاعات از طریق آی او اس، اندروید و ویندوز با نسخه مک نیز در ورژن جدید اوت لوک فراهم شده است تا به این ترتیب، ارتباطی سریع و دقیق‌تر را تجربه کنید. در اواسط ماه اکتبر، امکان بهره مندی از iCloud و اکانت‌های IMAP نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

image

 

مایکروسافت همچنین اپلیکیشن اوت لوک برای iOS را نیز با تغییرات و قابلیت‌های جدیدی روبرو کرده است. به عنوان یکی از کاربردی ترین امکانات آن، می‌توان به اضافه شدن ویجت تقویم، سازگار با iOS 14 اشاره کرد و از طرف دیگر، قابلیت نشان دادن ری اکشن با ایموجی و فرامین صوتی نیز برای این نسخه از اوت لوک در نظر گرفته شده است. ویژگی نمایش complication ها در اپل واچ نیز از جمله قابلیت‌‌های جدید این نرم‌افزار برای ساعت هوشمند اپل به حساب می‌آید.

تمامی این امکانات، تا پایان سال جاری در دسترس کلیه کاربران قرار خواهد گرفت. آیا شما از اوت لوک روی سیستم عامل مک استفاده می‌کنید؟ نظرتان در مورد قابلیت‌های جدید و زبان طراحی تازه آن چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرش

۱۳۹۹/۷/۶
من اين نرم افزار رو با Office 2016 for mac گرفتم و ازش استفاده مي كنم . واقعاً عالي هست.