خانهاخبار
کو: اولین محصول اپلی مجهز به MiniLED آیپد پرو خواهد بود

کو: اولین محصول اپلی مجهز به MiniLED آیپد پرو خواهد بود

مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور امور اپل، در یادداشت جدیدی مدعی شده که فناوری نمایش Mini-LED برای اولین بار در آیپد پرو بعدی به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۷/۴

اپل مدت‌هاست که روی نمایشگرهای مینی LED کار می‌کند و حالا تحلیل‌گر معروف، مینگ-چی کو، اعلام کرده که این شرکت در مجموع می‌خواهد تا پایان سال ۲۰۲۱ شش دستگاه از سری آیپد گرفته تا مک را با این فناوری روانه بازار کند. او معتقد است که اولین دستگاه مجهز به مینی LED آیپد پرو بعدی خواهد بود.

کو چند روز پیش در گزارشی گفته بود که رقابت تولیدکنندگان در بخش توسعه باعث شتاب گرفتن روند استفاده از پنل‌های MiniLED خواهد داشت. کو می‌گوید شرکت Epistar همچنان شریک اول اپل برای تامین تراشه‌های مینی LED باقی می‌ماند ولی شرکت Sanan و بقیه هم به زنجیره تامین اضافه می‌شوند.

با وجود این‌که Sanan با سرعت بالایی در حال توسعه ظرفیت تولید پنل‌های MiniLED است و این اتفاق به عرضه تراشه‌های بیشتر در نیمه نخست ۲۰۲۱ منجر می‌شود، ولی مینگ-چی کو می‌گوید Epistar با مشکلاتی در بخش تولید روبرو شده که او را مجاب کرده تا پیش‌بینی فروش پنل‌های سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ خود را با کاهش ۵۰ درصدی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دستگاه در نظر بگیرد.

این تحلیل‌گر سرشناس از مدت‌ها پیش اعتقاد داشت که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اولین محصول مجهز به نمایشگر مینی LED خواهد بود و هنوز بر این عقیده پافشاری می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)