خانهاخبار
مشخصات فنی و تاریخ عرضه گلکسی F41 مشخص شد

مشخصات فنی و تاریخ عرضه گلکسی F41 مشخص شد

گلکسی F41 تا دو هفته دیگر از راه می‌رسد و حالا فروشگاه هندی فلیپ‌کارت بخشی از مشخصات فنی و طراحی آن را فاش کرده است.
۱۳۹۹/۷/۴

سامسونگ چند روز پیش برای اولین بار از عرضه قریب‌الوقوع موبایلی از سری گلکسی F خبر داد. حالا امروز فروشگاه هندی فیلپ‌کارت اعلام کرده که گلکسی F41 در تاریخ ۸ اکتبر مصادف با ۱۷ مهر به‌عنوان اولین گوشی این سری معرفی خواهد شد.

در صفحه مخصوص این دستگاه طراحی و بخشی از مشخصات فنی گلکسی F41 فاش شده است. این گوشی نمایشگری از نوع sAMOLED Infinity-U با دوربین سه‌گانه، حسگر اثر انگشت و باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. سایر مشخصات این گوشی هنوز به‌طور رسمی تایید نشده است.

با این حال، بر اساس شایعات قبلی و دفترچه راهنمای گلکسی F41 می‌دانیم که این موبایل بلندگوی دوگانه خواهد داشت و یکی از لنزهای دوربین سه‌گانه آن فوق عریض خواهد بود. همچنین، مدتی پیش در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده بود که گلکسی F41 از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تلفن مذکور همان گلکسی M31 است که حالا با نامی جدید از راه خواهد رسید. با این حال، گلکسی M31 دوربین چهارگانه داشت اما این تلفن هوشمند فقط سه لنز دارد. احتمالا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)