خانهاخبار
به‌روزرسانی به iOS 14 از از مرز ۲۵ درصد عبور کرد

به‌روزرسانی به iOS 14 از از مرز ۲۵ درصد عبور کرد

اپل پس از معرفی محصولات خود اعلام کرد iOS 14 برای عموم کاربران در دسترس قرار دارد و اکنون خبر رسیده پس از ۵ روز از انتشار، ۲۵ درصد کاربران آیفون و آیپد به iOS 14 به‌روز رسانی کرده‌اند.
۱۳۹۹/۷/۴

طبق گفته‌ شرکت تحلیلی داده های موبایل Mixpanel، پنج روز پس از انتشار iOS 14، بهروزرسانی به سیستم عامل جدید موبایلی اپل از مرز ۲۵ درصد گذشته و دارندگان آیفون، آیپد و آیپاد تاچ در حال استفاده از این نسخه هستند. البته آمار مذکور شامل آیپد او اس نیز می‌شود.

به گفته‌ی Mixpanel، به نظر می‌رسد که سرعت به‌روزرسانی به iOS 14 از iOS 13 پیشی گرفته است، که یک هفته پس از انتشار در سال گذشته تنها روی ۲۰ درصد نصب شده بود. ظاهرا ویجت ها از مقبولیت خوبی در میان کاربران برخوردار بوده و احتمالا بیشتر کاربران برای تجربه‌ی ویژگی‌های جدید از جمله تصویر در تصویر، قرار دادن مرورگر و اپلیکیشن‌های شخص ثالث مورد علاقه‌شان به عنوان برنامه‌ی پیش فرض، به این نسخه به‌روزرسانی کنند.

image

 

 Mixpanel آمار مذکور را براساس بازدید از وب‌ سایت‌ها و برنامه‌هایی که از تجزیه و تحلیل‌های SDK استفاده می‌کنند، اندازه‌گیری کرده و بنابراین داده‌های آن رسمی نیستند، اما معمولا در حدو اندازه‌ی ارقام خود اپل هستند. کوپرتینویی‌ها معمولا تا یک ماه پس از انتشار سیستم عامل جدید، از ارائه آمار و ارقام خودداری می‌کنند، پس بنابراین هنوز اطلاعاتی در این مورد ارائه نداده است. اگر از کاربرانی هستید که به تازگی به iOS 14 به‌روزرسانی کرده‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

se1

۱۳۹۹/۷/۵
سلام
من گوشیمو آپدیت کردم ولی به نظر من IOS 13 موقعی که معرفی شد جذابیت بیشتری برام داشت ولی توی IOS14 من تغییر زیادی توی گوشیم حس نکردم و خیل یبرام جذاب نبود البته شاید بخاطر این باشه که گوشیم (SE1)یکم قدیمی شده و شاید خیلی از پارامترها براش تعریف نشده باشه
به هر حال نظرم اینه که آپدیت 13 بیشتر به دلم نشست تا آپدیت 14 !!
خوبه، بد نیست ولی باید چندتا آپدیت دیگه بیاد تا یه سری از باگ هاش رفع بشه