خانهاخبار
گلکسی S20 FE با اسنپدراگون 865 و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

گلکسی S20 FE با اسنپدراگون 865 و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

نسخه ارزان قیمت خانواده گلکسی S20 با تاخیری چند ماهه از راه رسید تا بهترین ویژگی‌های خانواده S20 را با قیمتی پایین‌تر در اختیار طرفداران سامسونگ قرار دهد.
۱۳۹۹/۷/۲

با توجه به این‌که سامسونگ امسال نتوانست توفیق چندانی در فروش سری گلکسی S20 داشته باشد، این شرکت حالا موبایل ارزان قیمتی معرفی کرده که برای هر طرفداری مناسب است و با سخت‌افزار قدرتمند و طراحی جذاب می‌تواند گزینه مناسبی برای هواداران این برند باشد.

image

گلکسی S20 FE یا گلکسی S20 فن ادیشن دستگاهی است که بهترین ویژگی‌های خانواده S20 را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌کند تا گروه متفاوتی از مخاطبان را هدف قرار دهد. این گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به بازار می‌آید. گلکسی S20 فن ادیشن ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم دارد. باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. S20 FE با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi، شارژ بی‌سیم معکوس، IP68 و 5G عرضه می‌شود.

image

موبایل جدید سامسونگ نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع داینامیک امولد با رزولوشن +1080p دارد. گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن در قاب عقب مجهز به دوربینی سه‌گانه شامل لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای و لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری است. بدنه این دستگاه از پلی‌کربنات است و حسگر اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش قرار گرفته ولی این بار به جای حسگر التراسونیک از اپتیکال استفاده می‌شود.

image

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید اما تا سه سال آپدیت‌های بزرگ این سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند لنزی ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت ادغام پیکسل ۴ در ۱ است. بلندگوهای این دستگاه مثل سایر اعضای خانواده S20 از فناوری دالبی پشتیبانی می‌کنند و توسط AKG بهینه‌سازی شده‌اند.

image

گلکسی S20 FE در دو مدل دو سیم کارت و تک سیم کارت عرضه می‌شود. البته در مدل دو سیم کارت از جایگاه سیم کارت دوم به‌عنوان کارت حافظه استفاده شده که امکان ارتقای فضای داخلی را تا ۱ ترابایت فراهم می‌کند. این موبایل در رنگ‌های قرمز، نارنجی، سنبلی، نعنایی، آبی و سفید از ۲ اکتبر مصادف با ۱۱ مهر به بازار می‌آید و قیمت پایه آن ۶۹۹ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حامد

۱۳۹۹/۷/۴
700 دلار با دلار 28700 میشود به عبارتی 20میلیون تومن!!!!!!!!
مثلا نسخه ارزان قیمتشه

فرهاد

۱۳۹۹/۷/۳
چرا اطلاعات اشتباه میدید این گوشی رم 8 گیگابایت هم داره با حافظه 128 و 256 و همچنین نسخه 5G هم دارد .