خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ مشخص شد

ظرفیت باتری گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ مشخص شد

اولین حرف و حدیث ها پیرامون محصول آینده سامسونگ شنیده شد.
۱۳۹۹/۷/۳

اگر از جمله دنبال کنندگان خبرهای مربوط به برند سامسونگ باشید، مطمئنا می دانید که گوشی های هوشمند سری اس سامسونگ دست کم در ماه فوریه معرفی می‌شوند. پس در حال حاضر،‌ کمی زود است که بخواهیم در مورد خانواده گلکسی اس 21 صحبت کنیم. اما شایعات و حرف و حدیث‌هایی که در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود، کاری به زمان و مکان ندارند!

اوایل ماه جاری میلادی، اطلاعاتی خبری در مورد باتری Galaxy S21 و مدل پلاس آن منتشر شد و امروز، شاهد درز اطلاعات بیشتری در مورد آن ها هستیم.

در تصویر زیر که از وب سایت Safety Korea گرفته شده، مشخصات محصولی با شماره ساخت EB-BG996ABY را می‌بینیم.

image

image

در کنار آن، تصویری از یک باتری نیز منتشر شده که به نظر می‌رسد با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعت همراه باشد. پیش تر در وب سایت ارائه دهنده گواهی 3C، ظرفیت 4660 میلی آمپر ساعتی این محصول رویت شده بود. در تصویر بالا، همچنین این موضوع مورد تأیید قرار گرفته است که شرکت چینی Ningde Amperex Technology، مسئولیت تأمین و تولید باتری محصولات سری اس سال آینده سامسونگ را بر عهده خواهد داشت.

بد نیست بدانید که گلکسی اس 20 و مدل پلاس آن به ترتیب با باتری 4000 و 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شدند. با افزایش ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 21 پلاس و رسیدن آن به عدد 4800 میلی آمپر ساعت، مطمئنا شاهد بهبود شارژدهی و عمر مفید باتری بیشتر در این محصول خواهیم بود.

همان طور که در ابتدای مطلب به سمع و نظر شما رساندیم، در ماه فوریه سال 2021 باید منتظر معرفی پرچمداران سری اس سامسونگ باشیم. به این ترتیب، احتمال این که گزارش یاد شده در این مطلب به واقعیت نزدیک نباشد نیز وجود دارد. باید تا روز موعود و معرفی رسمی یا ارائه اخبار موثق پیرامون خانواده اس 21 منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار این محصولات خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۷/۳
مشخصات s21:
-اگزینوس ۱۰۰۰
-باتری ۵۰۰۰
-نرخ‌تصویر ۱۲۰
-دوربین ۱۰۸
-مودم‌داخلی ۵G
-گوریلاگلس "ویکتوس"