خانهمقاله‌ها
آموزش: چگونه از قابلیت Hand Washing اپل واچ استفاده کنیم؟

آموزش: چگونه از قابلیت Hand Washing اپل واچ استفاده کنیم؟

نسخه جدید واچ او اس، این ویژگی را با خود به همراه آورده است.
۱۳۹۹/۷/۲

واچ او اس 7 که به عنوان آخرین نسخه از سیستم عامل اپل واچ به حساب می‌آید، قابلیت جدید و جذابی را با خود به همراه دارد که در سال گذشته، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که به آن نیاز داشته باشد. در این ورژن جدید، زمانی که شما عملیات شستن دستان خود را آغاز می‌کنید، تایمر 20 ثانیه‌ای به صورت خودکار آغاز شده و به شما کمک می‌کند تا دستان خود 20 ثانیه شسته و به این ترتیب، خود را در مقابل ویروس COVID-19 و بیماری کرونا محافظت خواهید کرد.

در ابتدای امر و پیش از رفتن به سراغ نحوه فعال سازی و استفاده از این ویژگی، باید بدانید که قابلیت Hand Washing روی اپل واچ سری 4 و نسخه‌های بعد قابل اجرا خواهد بود و در صورتی که اپل واچ شما سری 3 یا ورژن‌های قدیمی تر این محصول است، امکان بهره گیری از این ویژگی را نخواهید داشت.

چگونه از قابلیت Hand Washing اپل واچ استفاده کنیم؟

  • ابتدا دکمه Digital Crown اپل واچ خود را فشار دهید تا وارد صفحه اصلی دستگاه شوید.
  • روی اپلیکیشن Settings ضربه بزنید.

image

 

  • حال صفحه را به پایین هدایت کرده و روی Handwashing ضربه بزنید.
  • سوییچ مربوط به Handwashing Timer را در وعضیت روشن قرار دهید.

image

 

حال از این پس زمانی که مشغول شستن دست های خود باشید، اپل واچ به صورت خودکار این روند را شناسایی و تایمر 20 ثانیه‌ای را فعال خواهد کرد. زمانی که تایمر به پایان برسد، صدای هشداری پخش می‌شود و شما را از این موضوع با خبر می‌کند.

ظاهر جذاب این تایمر، مطمئنا شما را سر ذوق خواهد آورد و چه بسا، برای مشاهده و شنیدن صدای آن هر از چند گاهی به صورت ناخودآگاه از جای خود بلند شده و نسبت به شستن دست های‌تان اقدام کنید.

image

 

اگر از کاربران اپل واچ سری 4 یا نسخه‌های بالاتر از آن هستید، از تجربیات خود هنگام استفاده از ویژگی Handwashing با ما سخن بگویید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)