خانهاخبار
کالبد شکافی اپل واچ سری 6 منتشر شد

کالبد شکافی اپل واچ سری 6 منتشر شد

تیم آی فیکس ایت در کالبد شکافی Apple Watch Series 6 به نتایج جالبی دست پیدا کرده‌اند.
۱۳۹۹/۷/۲

همان طور که می‌دانید، اپل واچ سری 6، آخرین ساعت هوشمند اپل به تازگی روانه بازار شده است و مانند روال گذشته، تیم آی فیکس ایت اقدام به کالبد شکافی آن کرده‌اند. این محصول با قابلیت‌های جدیدی همراه است که برخی از آن ها، به صورت سخت افزاری بوده و هر کسی، توانایی تشخیص آن ها را نخواه داشت. به این ترتیب با ما همراه باشید تا با بررسی تصاویر کالبد شکافی این محصول، جزئیات آن را بیش از پیش درک کرده و با برخی مشخصات سخت افزاری آن که توسط مقامات اپل اشاره‌ای به آن ها نشده، آشنا شویم.

image

 

اپل واچ سری 6 طبق اعلام تیم آی فیکس ایت، مانند یک کتاب باز شده و اپل برای تجهیز این ساعت هوشمند به قابلیت‌هایی مانند پایش سطح اکسیژن خون، تغییراتی را در شاخه طراحی آن اعمال کرده است. همچنین مسئولان iFixit اعلام کرده‌اند که به دلیل عادم برخورداری این محصول از سیستم فورس تاچ و حذف قطعات مربوطه، روند بازگشایی و خارج کردن قطعات مختلف سخت افزاری از این گجت بسیار آسان تر از پیش شده است. به این ترتیب به دلیل عدم نیاز به فشار دادن صفحه نمایش به سمت داخل برای خارج کردن آن، زمان کمتری از شخص تعمیر کننده گرفته شده و خارج کردن این قطعات نیز به آسانی انجام می‌پذیرد.

image

کابل های اتصال همچنین در این ساعت هوشمند تا حد امکان کاهش پیدا کرده و این موضوع نیز امکان تعمیر پذیری آن را راحت تر کرده است. حالا به بحث باتری اپل واچ سری 6 می‌رسیم. اهالی کوپرتینو در مدل 44 میلیمتری این محصول از باتری 1.17 وات ساعتی استفاده کرده است که در مقایسه با نسل پیشین این ساعت هوشمند، شاهد افزایش ظرفیت هستیم. افزایش ظرفیت باتری در کنار بهبود پردازنده، باعث شده تا قدرت شارژدهی اپل واچ سری 6 نیز افزایش یافته و 18 ساعت به صورت مداوم، پاسخگوی نیازهای شما باشد.

image

تیم آی فیکس ایت همچنین نگاهی به مدل 40 میلیمتری این محصول نیز انداخته و با باتری 1.024 وات ساعتی روبرو شده است که در مقایسه با مدل سال گذشته، شاهد افزایش 8.5 درصدی در شاخه ظرفیت باتری این محصول هستیم.

image

 

موتور تپتیک انجین (Taptic Engine) در سری ششم اپل واچ کمی بزرگ تر شده و از طرف دیگر، ضخامت تمامی قطعات سخت افزاری کمی کاهش پیدا کرده است. جای بسی تعجب است که همزمان با نازک تر شدن این محصول نسبت به نسل پیشین، شاهد اضافه شدن ظرفیت باتری هستیم و این گزینه، توانایی و تخصص بالای مهندسان کوپرتینویی را یادآور می‌شود.

image

 

در هر صورت، اپل واچ سری 6 توانسته نمره تعمیر پذیری 6 از 10 را به خود اختصاص دهد که این موضوع، کاملا به روند تعویض ساده تر باتری و نمایشگر این محصول باز می‌گردد. البته هنوز پیچ‌هایی با با سه سر در این ساعت هوشمند دیده می‌شوند که برای باز کردن آن ها، باید قسمت سَری پیچ گوشتی خود را تعویض کنید. اما با این حال در مقایسه با سری پنجم، شاهد پیشرفت هایی در حوزه طراحی هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)