خانهاخبار
ویوو V20 پرو 5G و ویوو V20 با دوربین قدرتمند معرفی شدند

ویوو V20 پرو 5G و ویوو V20 با دوربین قدرتمند معرفی شدند

گوشی‌های جدید ویوو از دوربین سلفی دوگانه‌ای استفاده می‌کنند که لنز اصلی آن‌ها 44 مگاپیکسلی است و لنز دوم به‌عنوان دوربین فوق عریض عمل می‌کند.
۱۳۹۹/۷/۲

ویوو امروز محصولات جدیدی را از تلفن‌های هوشمند سری V معرفی کرد. Vivo V20 و Vivo V20 Pro 5G جدیدترین دستگاه‌هایی هستند که در کشور تایلند معرفی شده‌اند و از دوربین قوی، شارژ سریع و پردازنده اسنپدراگون بهره می‌برند.

Vivo V20 Pro 5G

با وجود این‌که اکثر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند دیگر از طراحی ناچ عریض استفاده نمی‌کنند، ولی ویوو هنوز از خیر این شیوه طراحی نگذشته است. این گوشی در بالای نمایشگر خود بریدگی عریضی دارد که میزبان دو لنز است. در قاب عقب هم ماژولی شبیه سری X50 قرار گرفته که ظاهری مستطیلی دارد و دربرگیرنده سه سنسور و یک فلش LED است. این گوشی در رنگ‌های ملودی غروب (گرادیانی)، جاز نیمه‌شب (مشکی) و سوناتای مهتابی (سفید) عرضه می‌شود. هر سه نسخه بدنه‌ای مات و مقاوم در برابر خط و خش دارند.

image

ویوو V20 پرو 5G از نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع امولد با وضوح تصویر +FHD استفاده می‌کند. این گوشی پنلی استاندارد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد و داخل آن چیپست اسنپدراگون 765G قرار گرفته است. V20 پرو ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور ۴۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و یک سنسور فوق عریض f/2.28 مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای است. سنسور اول قابلیتی به‌نام Eye Autofocus دارد که روی چشمان سوژه فوکوس می‌کند. به‌علاوه، حالتی برای تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور وجود دارد که اجازه می‌دهد در شب هم به‌راحتی عکاسی کنید. دوربین سلفی این گوشی قادر به فیلم‌برداری 4K و اسلوموشن است.

در قاب عقب ویوو V20 پرو 5G دوربینی متشکل از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.89، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و دیافراگم f/2.2 و یک لنز مونوکروم ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 دیده می‌شود. این دوربین از قابلیت‌ها و حالت‌های عکاسی مختلف از جمله عکاسی شبانه، حالت ماکرو، نوردهی دوگانه و پرتره پشتیبانی می‌کند.

ویوو V20 پرو از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و به وای‌فای دوبانده، بلندگوی استریو و اسکنر زیر نمایشگر مجهز است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۳۳ واتی سازگار است. V20 پرو با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. قیمت این دستگاه از ۴۷۹ دلار آغاز می‌شود.

Vivo V20

ویوو در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مدل استاندارد V20 منتشر نکرده است. این دستگاه برای دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی خود از ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند. پردازنده V20 اسنپدراگون 720G است که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد و انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

ویوو V20 به شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز شده و وزن آن ۱۷۳ گرم است. ویوو می‌گوید ضخامت V20 در بیشترین حالت به ۷.۳۸ میلی‌متر می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و تاریخ عرضه این گوشی فعلا باید منتظر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)