خانهاخبار
ارتقاء هارد ایکس باکس چه هزینه‌ای خواهد داشت؟

ارتقاء هارد ایکس باکس چه هزینه‌ای خواهد داشت؟

مایکروسافت قابلیت ارتقاء هارد کنسول‌های جدید را در اختیار کاربران گذاشته است.
۱۳۹۹/۷/۲

اگر پیگیر اخبار پیرامون کنسول‌های جدید مایکروسافت باشید، مطمئنا می‌دانید که قابلیت ارتقاء حافظه دستگاه‌های جدید برای کاربران میسر شده است. اما انجام چنین کاری مسلما شامل هزینه خواهد بود که قیمت آن نیز ممکن است از حد انتظار شما فراتر باشد.

بر اساس گزارش وب سایت Euro Gamer، کاربران باید برای ارتقاء‌ سخت افزاری یک ترابایتی ایکس باکس های جدید، 159 پوند پرداخت کنند. چنین موردی ممکن است برای افرادی که ایکس باکس سری اس با حافظه 512 گیگابایتی را خریداری کرده‌اند، مورد نیاز به نظر بیاید.

در حال حاضر، تنها قیمت حافظه 1 ترابایتی در محیط اینترنت منتشر شده است و از طرف دیگر، می‌دانیم که حافظه‌هایی با گنجایش بیشتر نیز در دسترسی خواهند بود که قیمت آن ها به زودی اعلام می‌شود.

image

 

با وجود این که ایکس باکس سری اس با حافظه داخلی 512 گیگابایتی (از نوع SSD) در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، اما به گفته مایکروسافت، بازی‌های سازگار با این محصول به نسبت ایکس باکس سری ایکس با کاهش 30 درصدی حجم روبرو شده‌اند. همچنین بازی‌های اجرا شده در این کنسول، نهایتا با رزولوشن 1440p همراه خواهند بود و به این ترتیب، بهینه‌سازی هایی در شاخه تکسچر و متریال بازی‌ها نیز روی خواهد داد.

ایکس باکس سری ایکس و سری اس به صورت همزمان از امروز برای پیش خرید روی وب سایت مایکروسافت قرار گرفته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)